فرمانده سپاه شازند:

فاز عملیاتی طرح «جهاد همبستگی» در شهرستان شازند آغاز شد

سرهنگ مهجوری گفت: فاز عملیاتی طرح جهاد همبستگی ساخت خانه های آسیب دیده از بارش های سال جاری توسط سپاه و بسیج سازندگی شهرستان شازند آغاز شده است.
کد خبر: ۹۱۵۷۴۸۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

فاز عملیاتی طرح «جهاد همبستگی» در شهرستان شازند آغاز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ سرهنگ «محمد مهجوری»  با اشاره به بارش رحمت الهی در اوایل سال جاری و ایجاد برخی خسارت ها در مناطق از شهرستان شازند، گفت: فاز عملیاتی طرح جهاد همبستگی ساخت خانه های آسیب دیده از بارش های سال جاری توسط سپاه و بسیج سازندگی شهرستان شازند آغاز شده است.

 فرمانده سپاه ناحیه شازند با اشاره به فعالیت های جهادی در خصوص احداث مسکن برای محرومین در شهرستان و به خصوص مناطق روستایی شهرستان افزود: طبق بررسی های گروه مهندسی بسیج، ۷۰ منزل آسیب دیده نیاز به احداث مجدد دارند که در اولویت اول این نهاد می باشد.

 وی با بیان اینکه ساخت منازل مجدد به صورت واحد های ۶۰ متری می باشد، خاطر نشان کرد: در صورت در خواست شخص و وجود اضافه بنا، بخش دیگر هزینه به عهده مالک می باشد.

 این مقام مسئول گفت: با پیگیری وضعیت مالی برخی شهروندان توسط بنیاد مسکن، تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی به این افراد تعلق خواهد گرفت و مسئولین اجرای طرح محرومیت زدایی با قرار دادن همت مضاعف در برنامه کاری این پروژه تمام تلاششان خدمت به مردم عزیز این میهن اسلامی است.

 فرمانده سپاه ناحیه شازند ادامه داد: به یاری پروردگار، قبل شروع فصول سرد سال این پروژه تکمیل خواهد شد تا اندکی از مشکلات همنوعان آسیب دیده برطرف شود.

 سرهنگ مهجوری اضافه کرد: با تدابیر فعلی، نیروهای جهادی می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن با مصالح مرغوب و رعایت اصول مهندسی و عمرانی، پروژه مد نظر را آغاز کنند.

 این مقام مسئول اضافه کرد: در آغاز اجرای طرح سه محموله شامل یک هزار و ۵۰۰ کیسه سیمان و میله گرد به مناطق مورد نیاز جهت احداث و مقاوم سازی منازل ارسال شده است.

ارسال نظرات