بی‌اختیاری ادرار که در گذشته روش هایی سخت و جراحی برای درمان این بیماری وجود داشت اما امروزه به راحتی و در عرض سه دقیقه و با لیزر درمان می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۷۴۸۶
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛در این گزارش جدیدترین دانستنی‌های روز پزشکی که هر روز با آن سر و کار دارید، دنبال می‌کنیم. 

چگونه از عطسه‌های فصلی جلوگیری کنیم؟

چای بابونه یکی از بهترین نوشیدنی‌ها برای از بین بردن حساسیت فصلی است؛ این چای اثرات آنتی هیستامینی دارد و برای جلوگیری از عطسه‌های مکرر مفید است. با خوردن روزانه یک لیوان چای بابونه می‌توانید به کاهش سطح هیستامین‌های موجود در بدن و عطسه‌های ناشی از آن کمک کنید.

////

علت نازایی چیست؟

علت نازایی می‌تواند مربوط به مرد، زن و یا هر دو نفر باشد؛ علل مردانه شامل مشکل در تولید اسپرم، کیفیت بد اسپرم  یا مشکل در لوله‌های انتقال اسپرم است، اختلال در بیضه یا هیپوتالاموس یا هیپوفیز هم ممکن است در بروز این مشکل نقش داشته باشند، علل زنانه شامل اشکال در تخمک گذاری یا لانه گزینی و رحم و لوله‌های تخمدان باشد، گاهی مشکل در مقاربت و نداشتن مقاربت به دفعات کافی است و در موارد زیادی هیچ علتی پیدا نمی‌شود.

////

درمانی آسان برای بی اختیاری ادرار

بی‌اختیاری ادرار که در گذشته روش هایی سخت و جراحی برای درمان این بیماری وجود داشت اما امروزه به راحتی و در عرض سه دقیقه و با لیزر درمان می‌شود؛ لیزر با امواجی که ساطع می‌کند بافت واژن و پیش آبراه و مثانه را جوانسازی می‌کند و کنترل مجدد ادرار را برمی‌گرداند؛ در افراد مسن و جوانان و میانسالان این روش بخوبی جواب می‌دهد، تکرر ادرار و بی اختیاری با سرفه و عطسه و بی اختیاری دوران شیردهی همه با این روش پاسخ‌های رضایت بخشی داشته اند.

////

چرا نباید آب یخ بخوریم؟

اگر آب یخ شما را در جوانی بیمار نکند در میانسالی گریبانتان را خواهد گرفت؛ آب یخ باعث چسبیدن چربی دور عروق قلب شده و عامل انسداد چهار رگ اصلی قلب و سکته یا ایست قلبی می‌شود، شاید شنیده باشید افراد جوانی که ایست قلبی می‌کنند و از دنیا می‌روند، علت اصلی این اتفاق بد نوشیدن آب یخ است؛ آب یخ اولین و بزرگترین علت سیروز کبد و نابودی کبد محسوب می‌شود، چون آب یخ باعث چسبیدن چربی دور جداره کبد می‌شود، متاسفانه بالای ۹۰ درصد کسانی که در انتظار پیوند کبد هستند در گذشته به نوشیدن آب خیلی خنک عادت داشتند، در کل نوشیدن آب یخ باعث از کار افتادن لوزالمعده و بیماری دیابت می‌شود، آب یخ باعث از بین رفتن عاج روده و معده شده و موجب سرطان دستگاه گوارش می‌شود.

////

مقابله با گرمازدگی با راهکارهایی ساده

با توجه به اینکه قسمت اعظم کشور ما گرمسیر بوده و امسال نیز گرما بیشتر شده است، بهترین کار برای مقابله با گرمازدگی نوشیدن مایعات فراوان به خصوص آب است به شکلی که افراد احساس تشنگی نداشته باشند، در مواقعی که احساس گرما و یا تشنگی داریم بهتر است که در معرض تابش مستقیم آفتاب نباشیم و هرچه این زمان کوتاه‌تر باشد بهتر است.

افراد سالمند، میانسال، بیماران قلبی و ریوی با توجه به آلودگی هوا در فصل گرما باید تا حد امکان از منزل خارج نشوند و در صورت خروج از منزل آب و مایعات را همراه خود داشته باشند، با توجه به اینکه در زمان کم آبی بدن، تعادل روحی افراد از دست می‌رود و موجب خشم و عصبانیت می‌شود در سفر‌ها باید تا جای ممکن از کولر ماشین استفاده کرد.

درمانی سریع برای حساسیت فصلی/ علت نازایی چیست؟/ سه سوته بی‌اختیاری ادرار را درمان کنید

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

 
 
ارسال نظرات