خبرهای داغ:

تشکیل ۱۹ کمیته برای برگزاری مسابقات ورزشی دختران کشور در شاهرود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود از تشکیل ۱۹ کمیته در راستای برگزاری مسابقات دختران کشور در شاهرود گفت: تمام تلاش ها در راستای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات در حال انجام است.
کد خبر: ۹۱۵۷۵۱۵
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمد موسوی در جلسات هماهنگی برگزاری مسابقات ورزشی دختران کشور بابیان اینکه شاهرود آماده میزبانی از ۶۴۵ دانش آموز دختر سطح کشور است، اظهار کرد: کمیته‌های مختلف این مسابقات تشکیل و وظایف هر یک مشخص شده است و طبق ارزیابی‌های به عمل آمده مشکلی در زمینه میزبانی وجود ندارد.
وی بابیان اینکه ۲۷۶ نفر در رشته فوتسال و‌۳۷۸ دانش آموز در رشته والیبال با یکدیگر رقابت خواهند کرد، افزود: با توجه به اینکه هر کدام از این دانش آموزان می‌توانند به عنوان یک سفیر برای معرفی شاهرود و استان سمنان باشند بنابراین میزبانی مطلوب از این تعداد دانش آموز بسیار حائز اهمیت است.
مدیر آموزش و پرورش شاهرود بابیان اینکه انتظار می‌رود دستگاه‌های مرتبط با آموزش و پرورش در طول برگزاری مسابقات همکاری لازم را داشته باشند، گفت: این همکاری می‌تواند به برگزاری سطح مطلوب مسابقات بسیار کمک کند بنابراین انتظار میرود هر کمیته با ارگان مورد نظر خود هم افزایی لازم را داشته باشد.
وی با بیان اینکه ۱۹ کمیته در این مسابقات فعال است، افزود: کمیته تجهیز سالن، ثبت نتایج و امتیازات، کمیته هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، کمیته پذیرش و تشریفات، کمیته ارزشیابی، ترابری و حمل و نقل، خدمات پزشکی، انتشارات و تبلیغات، امور فرهنگی، مالی حسابداری و افتتاحیه و اختتامیه بخشی از این مراسم ورزشی خواهد بود.
مدیر آموزش و پرورش شاهرود بابیان اینکه حفظ نظم و امنیت شرکت کنندگان در طول مسابقات مهمترین هدفی که دنبال می‌شود، گفت: اجرای مقررات و تنظیم برنامه‌ها و همکاری با سایر ارگان‌ها از جمله مهمترین وظایف این کمیته‌ها را شامل می‌شود که ملزم به رعایت آن‌ها هستند.
موسوی افزود: هماهنگی با نماینده و ناظر فدراسیون ورزشی مدارس و انجمن‌ها، تهیه برنامه جامع و پیگیری برپایی نمایشگاه فرهنگی از دیگر مواردی که قبل از برگزاری مسابقات دنبال می‌شود.
وی اضافه کرد: این مسابقات بیستم لغایت بیست و ششم مردادماه برگزار خواهد شد و همچنین برای معرفی بهتر استان غرفه‌های فرهنگی و عرضه صنایع دستی نیز در خلال برگزاری مسابقات دایر می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها