عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مردم دشمنان را رو سیاه خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۵۷۵۲۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست بصیرتی ناظر به مناسبت سی‌ونهمین سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی در یاسوج با تبریک روز ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس این نهاد گفت: بر حسب یافته‌هایی که در مسئولیت‌های مختلف داشته‌ام اگر ۳ یا ۴ نهاد مورد غضب بیشتر دشمنان انقلاب قرار گرفته باشند قطعا یکی از آن‌ها شورای نگهبان است. مشارکت حداکثری در انتخابات عامل رو سیاهی دشمن
محمدحسین صفارهرندی افزود: دشمن عوامل خود را ترغیب می‌کند تا ارکان نظام مثل شورای نگهبان و سپاه و مهم‌تر از همه جایگاه، ولی فقیه را تضعیف کنند و یکی از شروط دشمن برای حمایت این افراد تضعیف چنین جایگاه‌هایی است.
صفار هرندی به وظایف شورای نگهبان از حیث ورودی و خروجی‌ها اشاره کرد و ادامه داد: شورای نگهبان برای جلوگیری از ورود افراد ناصالح به مجلس شورای اسلامی و خبرگان عمل می‌کند و این کار آن‌ها سختگیرانه نیست و بخش مهمی از این وظیفه بر عهده خود مردم در انتخاب‌هایشان است.
وی ادامه داد: شورای نگهبان قوانین مصوبه را با شرع و قانون اساسی مطابقت می‌دهد که بر اساس یک روال قانونی تعدادی فقیه و حقوق‌دان انتخاب می‌شوند و به همین خاطر این جایگاه مورد خشم و غضب دشمن قرار گرفته است.
صفار هرندی در ادامه به بیانیه گام دوم و لزوم تبیین آن اشاره کرد و گفت: باید سراغ خواندن چند باره بیانیه برویم که برآوردی از چهل سالی است که در انقلاب سپری کرده‌ایم و کارنامه‌ای از این چهار دهه ارائه می‌کند و همچنین راهگشایی برای آینده انقلاب است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام کار آینده را آسان‌تر از گذشته دانست و افزود: زیربنا‌ها و اسکلت‌بندی انقلاب و کشور در این چهار دهه تکمیل شده و بقیه کار‌ها آسان است و اتفاقات بزرگتر از قبل رخ خواهد داد.
محمدحسین صفارهرندی با بیان اینکه با وجود نقد‌های زیادی که به دولت داریم، اما در همین دولت هم مشارکت حداکثری در انتخابات عامل رو سیاهی دشمنکار‌های خوبی انجام شده ادامه داد: یکی از نمونه‌های آن دستاورد‌های دفاعی ایران توسط وزارت دفاع بوده که از زیرمجموعه‌های دولت است و زور ملت را هر روز زیادتر از روز قبل می‌کند و مردم بیش از پیش احساس امنیت می‌کنند.
وی با اشاره به مشکلاتی که در ۱.۵ سال گذشته بر اثر بالا رفتن نرخ ارز برای کشور ایجاد شد اشاره کرد و گفت: با مدیریت سازشکار، نرخ دلار از ۳ هزار تومان به ۱۵ هزار تومان و حتی بالاتر رسیده بود.
صفار هرندی با تاکید بر اینکه تفکر سازشکارانه نرخ ارز را بالا برده بود، افزود: با ورود یک مدیر دیگر شاهد برگشت آرامش به بازار ارز و کاهش نرخ آن هستیم.
ارسال نظرات