مسئول امور شعب آبشار عاطفه‌ها گفت: ۳۰۰۰ خانوار تحت پوشش شعب ابشار عاطفه‌ها در سطح استان هستند
کد خبر: ۹۱۵۷۵۴۲
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه در پی حضور تیم پزشکی به صورت رایگان جهت خدمت رسانی به بیماران در مدرسه شهید حسن حسنان سرخه، سهیلا رئیسیان مسئول امور شعب آبشار عاطفه‌ها گفت: آبشار عاطفه‌ها از سال ۱۳۷۹ در مشهد مقدس تأسیس شده است و در حال حاضر بیش از ۵۰۰ شعبه در سطح کشور در حال خدمت رسانی به مهرجویان مستمند هستند. همچنین شعبه سمنان آبشار عاطفه‌ها از سال ۱۳۸۹ تأسیس و تاکنون ۹ شعبه از این مؤسسه در سطح استان افتتاح و مشغول به خدمت رسانی به ۳۰۰۰ خانوار مهرجوی این استان هستند؛ که شعبه سرخه این مؤسسه در سال ۱۳۹۷ تأسیس شده است.
وی افزود: آبشار عاطفه‌ها در سطح استان دارای شعبات مختلفی از جمله، سه شعبه در سمنان، دو شعبه در شاهرود، یک شعبه در گرمسار و یک شعبه در سرخه، درجزین و دامغان است.
رئیسیان با اشاره به هدف تأسیس و ایجاد آبشار عاطفه‌ها اشاره داشت: آبشار عاطفه‌ها با هدف محرومیت زدایی در سطح کشور تأسیس شده است، اما در حال حاضر با خدماتی در بخش‌های مختلف از جمله؛ جهیزیه، کمک نقدی، درمانی، آموزشی، اردویی، فرهنگی، تسیلات، مسکن، لوازم خانگی، ورزشی و... به مهرجویان سطح کشور خدمت رسانی می‌کند.
وی بیان داشت: در حال حاضر نهاد‌هایی از جمله؛ بسیج جامعه پزشکی، سیمای مهر سمنان و... جهت رسیدن به این اهداف مهم وارائه هرچه بهتر و با کیفیت‌تر خدمات به مردم نیازمند و مهرجویان استان سمنان با آبشار عاطفه‌ها همکاری و همیاری دارند.
مسئول امور شعب آبشار عاطفه‌ها افزود: امروز آبشار عاطفه‌های شعبه سرخه با کمک نهاد‌های یاری رسان به خصوص بسیج جامعه پزشکی استان سمنان در مدرسه شهید حسن حسنان و با حضور پزشکان با تجربه دربخش‌های مختلفی همچون پزشک عمومی، متخصص داخلی، ارتوپدی و... همراه با تحویل یک قلم کالای بهداشتی به پذیرش بیماران پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها