رئیس اداره آبفای شهرستان سرخه با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب، گفت: روزانه بیش از ۳/۵ میلیون لیتر آب در سرخه مصرف می‌شود
کد خبر: ۹۱۵۷۵۴۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، درپی قرار گرفتن در ایام پیک گرما و افزایش میزان مصرف سرانه آب در سرخه با مجید فیض رئیس اداره آبفای شهرستان سرخه به گفتگو نشستیم.
مجید فیض، رئیس اداره آبفا سرخه در خصوص کیفیت آب شرب سرخه گفت: هرچه املاح آب به میزان استاندارد آن نزدیک باشد مزه آن بهتر است و گوارایی آب به میزان املاح موجود در آن بستگی دارد و در حال حاضر با توجه به در جریان بودن آب چاه دشت چلیم وضعیت منابع آب مصرفی شهر سرخه به حد تعادل رسیده است.
وی افزود: علیرغم اینکه ما درحال حاضر در زمان مصرف پیک سالیانه آب هستیم مصرف آب در سرخه در حدود ۵۵ لیتر در ثانیه است و روزی بیش از ۳.۵ میلیون لیتر مصرف آب در سرخه است و آب با کیفیت بسیار خوب با دی سی ۸۰۰ در شهر برخوردارند و در این شرایط نیازی به استفاده از دستگاه تصفیه آب نمی‌باشد و مشکلی در تامین آب نداریم. خانواده‌ها نیز می‌توانند دستگاه‌های تصفیه خانگی را خاموش نمایند.
فیض اظهار داشت: با توجه به گرمای هوا و احتمال کم شدن آب در روز‌های آینده مردم عزیز ما در مصرف آب و برق صرفه جویی داشته باشند و درست و به جا استفاده کردن همیشه مورد توجه آن‌ها باشد و کسی نمی‌تواند پیش بینی اتفاقات آینده را داشته باشد تا بتوانیم با هم از این شرایط گرم و طاقت فرسا عبور کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها