مدیر موسسه تفحص سيره شهداء گفت:فرهنگ جهادی با اخلاص در کار تداوم پیدا می کند.
کد خبر: ۹۱۵۷۵۵۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری  مدیر موسسه تفحص سيره شهداء امروز در گردهمایی خادمین شهدای راهیان نور مازندران که در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد، با اشاره به اینکه خادمان راهیان نور، یکی از زیباترین عرصه های تداوم راه شهیدان و فرهنگ جهاد و شهادت است ، اظهار کرد یکی از زیبا ترین تابلوی انقلاب اسلامی، راهیان نور است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند:«راهیان نور،یک فناوری فرهنگ جهاد و شهادت است»، افزود: چندین هزار خادم شهدا در راهیان نور شرکت می کنند که این افراد بهترین های انقلاب هستند چرا که در خدمات رسانی به مردم هرجا که لازم شد برای نمونه در سیل اخیر، حاضر می شوند.

حجت الاسلام ماندگاری با اعلام اینکه امروزه 11 هزار گروه جهادی در مناطق محروم ایران مشغول خدمات رسانی به مردم هستند و باید قدر این ظرفیت را نداست و برای بیشتر شدن این ظرفیت تلاش کرد، گفت:یکی  زیباترین دستاورد انقلاب روحیه خدمت رسانی و جهادی است .

این کارشناس مسائل مذهبی در ادامه به آسیب شناسی در عرصه خادمین راهیان نور  پرداخت  و تصریح کرد: خادم کسی هست که در همه  زمان ها به مردم خدمت کند چرا که « الخلق عیال الله ».

وی بابیان این مطلب که روحیه خدمت  فقط در راهیان نور نیست،و نباید برای آن چهارچوب گذاری کرد، افزود:بزرگترین آسیب روحیه جهادی، برای افراد ،مکان و زمان خاص است.

این روایتگر دوران دفاع مقدس با تاکید براینکه اگر روحیه جهادی برای همه زمان ها،مکان ها و همه افراد باشد، آن وقت در زمره خادمین خود خدا  قرار میگیرید، گفت:هرکسی میخواهد خدا و ولایت را  یاری کند باید مبلغ سه فرهنگ باشد.

به گفته حجت الاسلام ماندگاری، فرهنگ جهادی در معامله با خدا، معامله با قیامت و ناامید کردن شیطان، تعمیق،تکثیر و تداوم پیدا می کند.

مدیر موسسه تفحص سيره شهداء با بیان اینکه معامله با خدا در گرو اخلاص،معامله با قیامت منوط به تلاش  و  ناامید کردن شیطان با استغاثه به خدا و توسل به اهل بیت(ع) می باشد،  خاطرنشان کرد: در این صورت راهیان نور و فرهنگ جهادی که کار برای خدا است تداوم و تکثیر می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها