خبرهای داغ:

مقاومت مدیران در برابر اجرای سند رونق تولید را می شکنیم

استاندار کرمانشاه گفت: مدیران که در برابر اجرای سند رونق تولید آتش به اختیار عمل نکنند مطمئن باشند مقاومت آن ها رادر برابر این سند ،می شکنیم .
کد خبر: ۹۱۵۷۵۷۰
|
۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری  بسیج از کرمانشاه، هوشنگ بازوند پیش از ظهر امروز در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخشی خصوصی که با حضور معاون اقتصادی استاندار، مدیران اقتصادی و فعالان بخش خصوصی برگزار شد، یکی از سیاست‌های مدیریت ارشد استان را فرصت‌سازی برای مدیران بخش دولتی و کارآفرینان بخش خصوصی عنوان کرد و اظهار داشت: نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با یک راهبری مناسب بتوانند به شکل مناسبی از این فرصت‌ها برای توسعه استان بهره گرفته شود‌.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: کرمانشاه در یک‌سال اخیر شاهد رویدادها واتفاقات بسیار مهمی مانند؛ کرمانشاه پایتخت نوروزی ایران، جشنواره ملی پویانمایی، کلانشهر شدن کرمانشاه و تصویب میزبانی کرمانشاه 2020 و به جریان افتادن ثبت جهانی منظر طبیعی اورامانات بود.

وی افزود: این اتفاقات و رویدادها هرکدام به تنهایی می‌توانند برای کرمانشاه توسعه‌آفرین باشند و همزمان برای مدیران و کارآفرینان بخش خصوصی نیز فرصت‌سازی کنند.

بازوند تصریح کرد: کرمانشاه امسال پایتخت نوروزی ایران بود که این رویداد یک رونق کاملا محسوس در گردشگری استان ایجاد کرد.  

وی گفت: نمونه عینی اثرات مثبت این رویداد را در تعطیلات عید فطر دیدیم، در آن ایام بسیاری از گردشگران به کرمانشاه آمدند تا از نزدیک شاهد زیبایی‌های این پایتخت نوروزی باشند، استقبال گردشگران در این ایام به گونه‌ای بود که در برخی مناطق مانند اورامانات تمامی ظرفیت‌های اقامتی آن‌ها تکمیل شد و جمعیت زیادی هم در خانه‌های مردم اسکان یافتند.

این مقام عالی دولت در استان کرمانشاه برگزاری جشنواره ملی پویانمایی را نمونه دیگری از این فرصت‌سازی‌ها دانست و گفت: در طول 10 روز کرمانشاه روی آنتن‌ها سراسر کشور بود و این فرصت بسیار خوبی را برای معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان فراهم کرد.

وی ادامه داد: در آن ایام بسیاری از هنرمندان برجسته کشور در مصاحبه با رسانه‌ها به تعریف و تمجید از زیبایی‌های کرمانشاه پرداختند، بی‌گمان صحبت‌های این چهره ‌های محبوب در معرفی بهتر استان به مردم سراسر  کشور بسیار اثرگذار است.

یک اتفاق بزرگ توسعه‌آفرین دیگر کلانشهر کرمانشاه بود که به گفته بازوند: کلانشهر شدن یک ظرفیت بسیار جذاب برای کارآفرینان برای سرمایه‌گذاری است.

وی افزود: میزبانی رویداد بین‌المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی2020 رویداد توسعه‌آفرین دیگری است که این برنامه می‌تواند تحولی در اقتصاد کرمانشاه و معرفی آن در سطح بین‌المللی ایجاد کند.

بازوند تصریح کرد: در روند برگزاری رویداد 2020 از همه کرمانشاهی‌های مقیم خارج را دعوت می‌کنیم تا از نزدیک فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان را به ببینند.

وی یادآور شد: کشور با یک حجم عظیم نقدینگی در بخش خصوصی مواجه است، با تسهیل‌گری می‌توان از این منابع برای توسعه استان بهره گرفت.

وی ادامه داد: رونق تولید و تسهیلگری در مسیر کارآفرینان مورد تاکید مقام معظم رهبری است، مدیران که در برابر اجرای «سند رونق تولید» آتش به اختیار عمل نکنند، مطمئن باشند مقاومت آن‌ها را در برابر این سند، می‌شکنیم.

ارسال نظرات