مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آستارا تشریح کرد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آستارا ضمن تشریح دیدگاه اسلام در حوزه کار و تولید گفت: تاکید اسلام در مسئله تولید، عدم اتکا به دشمنان است‌.
کد خبر: ۹۱۵۷۵۷۳
|
۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوب نمازی در دیدار با جمعی از بازاریان و کارگران در آستارا اظهار داشت: تاکید پیامبر اکرم(ص) بر لزوم تلاش برای کسب روزی حلال نشان دهنده اهمیت مسئله کار در دیدگاه اسلام است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آستارا با اعلام اینکه بنا به فرموده امام صادق(ع)، انسان باید به میزانی کار کند که نیازهایش برطرف شود و نباید سلامت خود را به خطر بیاندازد افزود: تاکید اسلام در مسئله تولید، عدم اتکا به دشمنان است‌.

نمازی با تاکید بر لزوم عدم وابستگی به کشورهای استکباری در راستای تامین نیازهای کشور تصریح کرد: این مسئله هم در سیره اهل‌بیت(ع) و هم در بیانات امامین انقلاب قابل مشاهده است.

وی با اشاره به اینکه امروز جامعه اسلامی در یک جنگ اقتصادی قرار گرفته است خاطرنشان کرد: امروز بازاریان و کسبه باید به گونه‌ای عمل کنند تا به رفع نیازهای مردم و مقابله با این جنگ اقتصادی کمک شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آستارا با تاکید بر لزوم فروش اجناس تولید ملی به جای اجناس وارداتی عنوان گفت: اینکه برای فروش یک محصول ایرانی به آن مارک خارجی وصل کنیم اصلا پسندیده نیست زیرا ما باید به فروش و استفاده از محصولات تولید داخلی افتخار کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات