همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی جهت کاهش آلام و افزایش شادی ونشاط سیل زدگان در پارک ولایت شهر پلدختر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۷۶۰۰
|
۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، امروز (جمعه) به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و همکاری فرمانداری، بسیج، هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی و ادارات شهرستان پلدختر و ورزشکاران استان برگزار شد.

 

شرکت کنندگان در این پیاده روی ازساعت هفت صبح از میدان شهید بهشتی تا پارک ولایت شهر پلدختر را پیمودند و در این محل برنامه های متنوع و مفرحی از جمله ورزش‌های باستانی، بومی محلی و موسیقی اجرا شد که مورد توجه آنان قرار گرفت.

 

در این همایش بزرگ که بیش از پنج هزار نفر شرکت کننده حضور داشت و بلیط رایگان بین آنها توزیع شده بود جوایز ارزنده‌ای از جمله هزینه سفر به کربلای معلی، یخچال، تلویزیون، دوچرخه، کارت هدیه و لباس ورزشی به قید قرعه به تعدادی از شرکت‌کنندگان اهداء شد.

 

برنامه‌های این همایش از شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران به صورت زنده از طریق برنامه صبح و نشاط و افلاک پخش ‌شد. 

 

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان در این همایش گفت: با توجه به حجم بالای سیل زیرساخت‌های ورزشی پلدختر با آسیب جدی مواجه شد و استخر شنا، زمین چمن ورزشگاه شهید سرمالیان و سالن‌های ورزشی این ورزشگاه دچار خسارت سنگین شدند.

 

سیدعلی کریمی اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش بازسازی این سالن‌ها و استخر شنا روند رو به رشدی دارد و کف پوش پنج سالن ورزشی با سه هزار متر مکعب با استانداردهای لازم تا کنون در شهرستان سیل‌زده پلدختر مجهز شده است. 

 

وی افزود: ورزش و جوانان استان در نظر دارد در کنار زمین چمن ورزشگاه که زیرساخت‌های آن برای کاشت چمن فراهم شده 2 زمین فوتبال و والیبال ساحلی کند.

 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان با بیان این که صبر، استقامت و بردباری مردم پلدختر در جریان وقوع سیل با وجود آسیب‌های جدی زبانزد است، گفت: برگزاری این همایش بزرگ پیاده روی در راستای ایجاد نشاط و تندرستی مردم سیل زده پلدختر باعث خوشحالی است و امید است این برنامه‌ها در روحیه مردم رنجدیده تاثیرگذار باشد. 

 

 

ارسال نظرات