خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی هندیجان از توزیع تعدادی از بسته های مواد غذایی و نان های محلی بین نیازمندان و خانواده های بی سرپرست با مشارکت خیرین ، هیات میثاق با شهدا و گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل در شهرستان هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۵۷۶۲۴
|
۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

حسین عنانات در شب چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: با پیگیرهای مخلصانه بسیجیان گروه جهادی شهید نصراله گشتیل و مشارکت خوب جمعی از خیرین و هیات میثاق باشهدای مستقر در یادمان شهدای گمنام، تعدادی نان های محلی دربین محرومان توزیع شدند و همچنین هزینه دارو برای بیماران نیازمند تامین شد ودر اختیار آنها قرار داده شد.

 

وی افزود : برای کمک به محرومین، تعدادی وسایل برقی سرمایشی برای رفاه حال آنها با مشارکت خیرین اهداء شد و همچنین در دهه کرامت ایستگاه صلواتی به همراه نذورات مردم در یادمان شهدای شهرستان توزیع شدند.

وی بابیان برپایی جشن های دهه کرامت با تلاش بسیجیان گفت: با همکاری بسیجیان، خدام یادمان شهدای گمنام و گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و هیات میثاق با شهدا جشن باشکوه دهه کرامت و ولادت حضرت امام رضا (ع)به همراه برنامه های متنوع فرهنگی مذهبی با حضور آحاد مردم برگزار شد.

 

عنانات مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان عنوان کرد: به مناسبت های گوناگون مذهبی، بسته های مواد غذایی بین افراد بی بضاعت توزیع می شود و همچنین در تهیه پوشاک برای نیازمندان اقدامات خوبی انجام می گیرد که تاکنون تاثیر گذار و مفید بود که این روند اقدامات خداپسندانه همچنان ادامه دارد.

 

وی بااشاره به جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان و زلزله زدگان خوزستان بیان کرد :با اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی برای مشارکت در کمک رسانی در ساخت منازل سیل زدگان و زلزله زدگان خوزستان اقداماتی در حال انجام است که گروه جهادی و بسیجیان میثاق با شهدای هندیجان با جدیت پای کار هستند.

عنانات تصریح کرد : همه ماها وظیفه داریم به هم نوع خود در هر شرایطی کمک رسانی مادی و مهندسی داشته باشیم و در سیل های اخیر استان کمک های مردمی خوبی بصورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد که کاروانی از طرف ناحیه سپاه اعزام شدند که دراین باره گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و هیات میثاق با شهدا مشارکت های خوبی داشتند.

وی با اشاره به افزایش کمک به محرمان گفت: با پیگیری و هماهنگی گروه جهادی مستقر در یادمان شهدای گمنام هندیجان در حال جمع آوری کمک های مردمی و خیرین برای تهیه بسته های غذایی و وسایل مورد نیاز محرمان است که با مشارکت بیشتر افراد نیکوکار کمک به نیازمندان نسبت به قبل بیشتر خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها