امام جمعه مشگین شهر گفت: ایران در مقابل زورگویی و باج‌خواهی آمریکا و کشورهای اروپایی کوتاه نمی‌آید.
کد خبر: ۹۱۵۷۶۴۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام غلامرضا باوقار در نماز جمعه این هفته شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: ایران در مقابل زورگویی و باج‌خواهی آمریکا و کشورهای اروپایی کوتاه نمی‌آید.

وی افزود: اروپایی‌ها در برجام به تعهدات ۱۴ گانه پایبند نبوده‌اند و در کنار آمریکا از ایران می‌خواهند به تعهدات خود در برجام عمل کند، اروپا قابل اعتماد نیست و ملت بزرگ ایران اسلامی تا موقع برگشتن اروپایی‌ها به تعهدات خود به هیچ یک از تعهدات برجامی عمل نخواهد کرد، ترامپ در صدد است تا مجدداً ایران را پای میز مذاکره بکشاند اما ایران دیگر مذاکره را قبول نمی‌کند.

خطیب جمعه شهرستان مشگین شهر در خصوص توقیف نفتکش با پرچم استعمار کبیر و روباه پیر، انگلیس توسط فرزندان انقلاب و سپاهیان اسلام تصریح کرد: دیگر دوران بزن و در رو تمام شده است، اگر خطایی از استکبار رخ دهد سپاه و ارتش با دقت بالا رصد و بدون فوت وقت انتقام می‌گیرند.

وی ادامه داد: انگلیس از فتنه‌های سال ۷۸ و ۸۸ درس عبرت بگیرد و از خباثت خود دست بردارد وگرنه این حرکت‌ها بی‌جواب نخواهد بود، فرمانده سپاه نیز در گردهمایی ائمه جمعه در تهران عنوان کردند از روزی که نفتکش ایران را توقیف کردند حتی یک شناور آن‌ها در منطقه تردد نمی‌کنند.

باوقار در بخش دیگری از سخنان خود در نماز جمعه از نیروی انتظامی مبارزه جدی با پدیده بدحجابی و بی‌حجابی را خواستار شد و تصریح داشت: باید با اقتدار کامل در مبارزه با این پدیده شوم عمل شود، شهرستان مشگین شهر با تقدیم بیش از ۶۰۰ شهید نباید محل ترویج بدحجابی و جولان دادن افراد ارازل و اوباش باشد؛ نمازگزاران نیز در حمایت از نیروی انتظامی از تلاش و اقتدار این سبزپوشان به طور قاطع در کنار آنان خواهند بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار