خبرهای داغ:
امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به کاهش قیمت دلار گفت: توقع ما این است که با تدابیری که در مجموعه اقتصاد کشور گرفته می‎شود همانطور که آثار گران‎شدن ارز بلافاصله در قیمت‎ها اثر گذاشت آثار ارزانی نیز در سفره مردم دیده شود.
کد خبر: ۹۱۵۷۶۶۹
|
۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت‌الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته گنبدکاووس با اشاره به توقیف نفتکش انگلیسی در تنگه هرمز  اظهار کرد: پاسخ اقتدار جمهوری اسلامی با توقیف نفتکش انگلیسی داده شده است.

وی تصریح کرد: به لطف خداوند آنچه که باید اتفاق می‎افتاد به عنوان پیش‎مقدمه رقم خورده و آن چیزی که حائز اهمیت است این بوده که اگر ما می‎خواستیم به دنیا ثابت کنیم که محدوده تنگه هرمز در اختیار ما است و ما در آنجا حاکم هستیم در عمل نمی‎توانستیم این مهم را اثبات کنیم اما امروز با  خباثت انگلیس و اقدام جمهوری اسلامی ایران این مهم به جهانیان ثابت شد.

امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: با این اقدام ثابت شد که حرف نخست را در منطقه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران می‎زنند گرچه از سوی دشمنان نیروهای مسلح را به عنوان تروریست شناخته شوند.

ترابی ادامه داد: نماینده عربستان در سازمان ملل رسماً اعلام کرده که زمان آن فرا رسیده که جنگ یمن به پایان برسد و سپس اعلام کرده آماده تعامل دیپلماتیک با ایران هستیم.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند که اروپایی‌های پررو در قبال برجام هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند ولی از جمهوری اسلامی ایران توقع دیگری دارد و سپس فرمودند ما کاهش تعهدات خود در برجام را قاطعانه ادامه خواهیم داد  و غنی‎سازی اورانیوم را به نزدیک 20 درصد و قبل از برجام خو.اهیم رساند.

امام جمعه گنبدکاووس عزت و بزرگی جمهموری اسلامی ایران را برخاسته از مقاومت دانست و یادآور شد: یکی از نتایج مقاومت سقوط قیمت دلار و سکه و طلا است و با کاهش قیمت دلار به ارزش پول ملی ما افزوده شده است.

ترابی با اشاره به کاهش قیمت دلار تصریح کرد: با افزایش قیمت دلار قیمت خودرو و مسکن با افزایش همراه بود که توقع ما این است که  با تدابیری که در مجموعه اقتصاد کشور گرفته می‎شود همانطور که آثار گران‎شدن ارز بلافاصله در قیمت‎ها اثر گذاشت آثار ارزانی بر سفره مردم هم دیده شود.

وی به توصیه‎های امام خامنه ای به ائمه جمعه کشور اشاره و بیان کرد: امیدبخشی مردم زیرسوال نبریم و خلاصه‎ها خلاصه و متقن باشد و تقوا به صورت مصداقی و عملی به مردم نشان داده شود و گفتمان انقلاب اسلامی در ائمه جمعه تقویت شود.

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان مهدویت، عدالت‎خواهی، توسعه و پیشرفت است که باید به صورت روشن در جامعه مخاطب نماز جمعه بیان شود، گفت: فلسفه اصلی نماز جمعه اجتماع مردم است که باید حضور مردم فراوان باشد.

ترابی خاطرنشان کرد: نماز جمعه باید محل ذکر خداوند و همدلی با مردم باشد و حضور جوانان در محل نماز جمعه پررنگ باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها