خطیب نماز جمعه بوشهر با اشاره به دزدی دریایی انگلیسی‌ها در توقیف نفتکش ایران گفت: آنها نفتکش ایرانی را ربوده‌اند و سعی می‌کنند این عمل را به شکل قانونی جلوه دهند در حالی که ایران این اعمال را بی‌جواب نمی‌گذارد.
کد خبر: ۹۱۵۷۷۰۳
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج حجت‌الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه‌های ۲۸ تیر ماه نماز جمعه بوشهر با اشاره به جایگاه ویژه ائمه جمعه گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با ائمه جمعه تاکید ویژه‌ای بر حمایت ائمه جمعه از جهت‌گیری‌ها و جریان‌های انقلابی داشتند.

وی تصریح کرد: ائمه جمعه در انتقادات خود نسبت به مسئولان هدفی جز تقویت نظام و خدمت به مردم ندارند و این مهم در راستای استحکام مبنای نظام و برطرف کردن مشکلات و گرفتاری‌های ملت مردم است.

خطیب نماز جمعه بوشهر با اشاره به دزدی دریایی انگلیسی‌ها در توقیف نفتکش ایران گفت: آن‌ها نفتکش ایرانی را ربوده‌اند و سعی می‌کنند این عمل را به شکل قانونی جلوه دهند در حالی که ایران این اعمال را بی‌جواب نمی‌گذارد.

هاشمی به سخنان سید حسن نصرالله به مناسبت سالروز جنگ ۳۳ روزه پرداخت و با بیان اینکه این سید مقاومت از موضع قدرت، اقتدار و عزت سخت می‌گفت عنوان کرد: این بیانات لرزه بر جان صهیونیست‌ها، رسانه‌های صهیونیستی و رسانه‌های عربی و عبری انداخت.

وی رعایت تقوای الهی در خانواده را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: رعایت تقوا در خانواده از بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری و پیشگیری می‌کند و در این راستا برخی از والدین در تربیت فرزندان بر اساس تقوا غفلت کرده‌اند که تقوا در تربیت دینی و اجتماعی فرزندان توصیه مؤکد رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

خطیب نماز جمعه بوشهر جلوگیری از اسراف را از دیگر موارد رعایت تقوای الهی دانست و تصریح کرد: رعایت تقوا بین زوجین ضمن اینکه از بروز پدیده طلاق پیشگیری می‌کند از بسیاری ناهنجاری‌های دیگر جلوگیری می‌شود.
 
 
پایان خبر/
ارسال نظرات