رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فراهان:

عامل انسانی و بی احتیاطی مسافران سبب آتش سوزی در مراتع کرد آباد فراهان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فراهان گفت: متاسفانه علی رغم تمامی تمهیدات، عامل انسانی و بی احتیاطی جمعی از مسافران باعث این آتش سوزی شده است.
کد خبر: ۹۱۵۷۷۲۲
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ آتش سوزی روز گذشته در روستای کرد آباد از توابع فراهان منجر به نابودی 100 هکتار از مراتع و باغات و اراضی کشاورزی شد.
در عصر روز جمعه آتش سوزی مراتع کردآباد از توابع شهرستان فراهان با کمک نیروهای مردمی، شهرداری فرمهین، بخشداری مرکزی و نیروهای انتظامی دقیقه مهار شد.
مجدآبادی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فراهان در گفتگو با خبرنگاران گفت: متاسفانه علی رغم تمامی تمهیدات، عامل انسانی و بی احتیاطی جمعی از مسافران باعث این آتش سوزی شده است.
وی افزود: اطفا حریق در این مناطق صعب العبور کاری بسیار دشوار است که با همکاری دلسوزانه نیروهای خدوم شهرداری فرمهین، سبزجامگان نیروی انتظامی و بخشداری مرکزی فراهان پس از طی ساعاتی طاقت فرسا ممکن شد.
مجدآبادی اظهار کرد: علاوه بر مراتع، چند هکتار از باغات بادام و گردو کشاورزان نیز طعمه حریق شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فراهان تصریح کرد: آتش سوزی پس از 5 ساعت با همکاری دو اکیپ اطفا حریق منابع طبیعی فراهان، اکیپ آتش نشانی شهرداری فرمهین و همکاری دلسوزانه سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی و بخشداری فراهان کنترل و مهار شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار