خبرهای داغ:

اعزام دانش آموزان دختر طرح شهید بهنام محمدی به قم

بسیجیان دانش آموز طرح شهید بهنام محمدی شهرستان لالی به قم اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۵۷۷۴۵
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

آقای عبدالصمد جمالپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد؛ ۲۱ نفر دانش آموز دختر از طرح شهید بهنام محمدی ناحیه لالی جهت زیارت و گذراندن برنامه های فرهنگی و آموزشی به قم اعزام شدند.

وی گفت؛ این دانش آموزان از مدارس دخترانه معلم و عفاف به مدت ۴ شبانه روز به قم اعزام شدند.

جمالپور افزود: طرح شهید بهنام محمدی در حقیقت، طرحی برای پیوند زدن میان سه نهاد مهم مدرسه، مسجد و خانواده است؛ در این آموزش‌ ها، مربیان با نحوه تبلیغ و آموزش مؤثر فرهنگی و ارتباط گیری با دانش‌ آموزان جهت ارتقاء سطح بینش معرفتی و بصیرتی آشنا می‌شوند.

فرمانده حوزه دانش آموزی لالی بیان کرد؛ مدارس ما قبل از آموزش و تعلیم، باید کانون تربیت باشند و کشوری که مردم تربیت شده و فهیم داشته باشد دیگر جایی برای جولان دشمنان و هجمه‌ های فرهنگی آنان نخواهد بود.

وی عنوان کرد: هدف حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان از برگزاری این اردوی تفریحی آموزشی، آشنایی با طرح شهید بهنام محمدی و هفته حجاب و عفاف بوده است.

نشست مسئول صندوق های قرض الحسنه با فرماندهان پایگاه های بسیج عشایری لالی
 
مسئول صندوق های قرض الحسنه با فرماندهان پایگاه های بسیج عشایری جلسه برگزار کرد
 
به گزارش خبرنگار بسیج از لالی؛ جلسه ی مسئول صندوق های قرض الحسنه با فرماندهان پایگاه های بسیج عشایری تحت عنوان راه اندازی صندوق های قرض الحسنه در سطح پایگاه های عشایری برگزار شد
 
در همین ارتباط منوچهر خدری میرقائد مسئول بسیج عشایری در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت؛  باید از این طرح حمایت و بصورت مداوم ادامه داشته تا به برکت برای اهالی روستا اضافه شود.
 
خدری میرقائد در ادامه این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اعضای صندوق قرض الحسنه گفت؛ در سطح پایگاه یک صندوق قرض الحسنه فعال تشکیل شده است و نگاهمان این است که زحمت را برای مردم و اهالی روستا ها کم کنیم که صندوق های قرض الحسنه در عرصه های مختلف به اقتصاد خانواده و اقتصاد روستا کمک فراوان خواهد کرد.
 
اهداء سی و یک جهیزیه به زوج های جوان در لالی
 
همچنین طی مراسمی با حضور سروان پاسدار قاسم گوروی جانشین فرمانده سپاه ناحیه لالی سی و یک جهیزیه به زوج های جوان شهرستان اهداء شد
 
به گزارش خبرنگار بسیج از لالی؛ این مراسم که با کمک دانشگاه صنعتی جندی شاپور، کانون جهادی فانوس، بنیاد کرامت و پیگیری های اعضای قرارگاه پیشرفت و آبادانی لالی برگزار و به سی و یک زوج جوان از شمال خوزستان جهیزیه اهداء شد.
 
شش نفر از این زوج های جوان ساکن روستا های محروم لالی بوده اند.
 
منوچهر خدری میرقائد مسئول بسیج عشایری شهرستان لالی؛ از  ترکی زاده فرماندار، جهانبخشی رئیس اداره راه و شهرسازی، حاجی پور رئیس منابع طبیعی و آبخیز داری، نجفی رئیس آموزش عشایر، خسروی ریاست اداره آب جهت همکاری در تهیه وسایل نقلیه برای حمل جهیزیه ها از دزفول به لالی تشکر کرد.
 

بازید نماینده قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان خوزستان از طرح های محرومیت زدایی در لالی

همچنی نماینده قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان به همراه رئیس امور عشایر و مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی از مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته عشایری  شهرستان لالی بازدید کرد.

در همین ارتباط  منوچهر خدری میرقائد مسئول بسیج عشایری لالی ضمن تقدیر از حضور مسئول قرارگاه در گفتگو با
خبرنگار بسیج اظهار کرد؛

از نوراله چراغی رئیس امور عشایر جهت همکاری در طرح های زیرساختی مناطق کمتر توسعه یافته عشایری شهرستان لالی تشکر میکنم.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها