خبرهای داغ:
با حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس آئین بزرگداشت شهید رضا ایزدی، غواص شهید علی نبوی و شهید مصطفی ایزدی در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۷۷۵۵
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، آئین بزرگداشت شهید رضا ایزدی، غواص شهید علی نبوی و شهید مصطفی ایزدی از شهدای دفاع مقدس در اهواز برگزار شد.

در این برنامه اقشار مختلف مردم یاد و خاطره شهدای گلگون کفن به ویژه شهید رضا ایزدی، غواص شهید علی نبوی و شهید مصطفی ایزدی از شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

آئین بزرگداشت شهید رضا ایزدی، غواص شهید علی نبوی و شهید مصطفی ایزدی از شهدای دفاع مقدس در مسجد خضر نبی(ع) اهواز، واقع در کوی جمهوری اسلامی (آخراسفالت)، خیابان شریعتی، بعد از 16متری اول شهید حیدری نژاد، خیابان نشان برگزار شد که جمعی از رزمندگان اسلام و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس در آن شرکت کردند.

این برنامه از سوی رزمندگان گروهان نجف اشرف، گردان کربلا انجام شد که جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز در آن حضور داشتند.

در حاشیه این برنامه کریم خمبی شوشتری از جانبازان دفاع مقدس و برادر شهید عظیم خمبی شوشتری گفت: موقعی که این بچه‌های مؤمن، ولایی و بسیجی به جبهه آمدند سن آنها کم بود و سریع هم شهیدشدند که یادشان را گرامی می‌داریم.

بسیجی شهید علی نبوی فرزند مرتضی یکی دیگر از شهدای غواص شناسایی شده اهواز است که در هجدهم آبان ماه سال 1346 چشم به جهان گشود و در سن 18 سالگی در چهارم دی ماه سال 1365 در عملیات کربلای 4 و منطقه عملیاتی جزیره سهیل شربت شهادت نوشید.

شهید رضا ایزدی و شهید مصطفی ایزدی نیز از رزمندگان گردان کربلا هستند که پس از حضور در جبهه در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

شهرستان اهواز شهدای زیادی را تقدیم اسلام کرد که شهید قاسم بلند، شهید محمد فرجادی، شهید مصطفی سالک، شهید حسین خادی، شهید مسعود خواجه، شهید ناصر طالب ناصرپور، شهید محمد وزیرپور، شهید رحیم طویری، شهید عبدالرضا باوی، شهید قاضی نواصری، شهید علی حمیداوی، شهید هادی مروانی، شهید عباس شاه‌وردی، شهید عباس حزباپور، شهید عباس حزبه، شهید رضا ایزدی، غواص شهید علی نبوی و شهید مصطفی ایزدی از جمله آنها هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها