در راستای پاسخ به فضاسازی رسانه های معاند در فضای مجازی علیه شرکت توزیع برق استان قم صورت پذیرفت

افزایش سطح همکاری و حمایت از شرکت توزیع برق قم در خصوص تامین برق و جلوگیری از خاموشی

مرکز بسیج مهندسین صنعتی استان قم برای افزایش سطح همکاری و تعامل با دستگاه های استانی و برای حمایت از شرکت توزیع برق استان در خصوص تامین برق و جلوگیری از خاموشی، جلسه ای با حضور مسئول سازمان، مسئولین شرکت توزیع برق و رسانه های استان قم برگزار کرد.
کد خبر: ۹۱۵۷۷۷۲
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، مرکز بسیج مهندسین صنعتی استان قم برای افزایش سطح همکاری و تعامل با دستگاه های استانی و برای حمایت از شرکت توزیع برق استان در خصوص تامین برق و جلوگیری از خاموشی، جلسه ای با حضور مسئول سازمان، مسئولین شرکت توزیع برق و رسانه های استان قم برگزار کرد.

در این جلسه مهندس کیانی مسئول روابط عمومی و مهندس صادق پور مدیر منطقه درخصوص مشکلات موجود که در فضای مجازی علیه شرکت توزیع برق از طرف رسانه های معاند مطرح می شود توضیحاتی را ارئه نمودند.

سپس تعدادی از خبرگزاری های استان سوالاتی را در خصوص مشکلات به وجود آمده از مسئولین حاضر در جلسه  پرسیدند و اعلام آمادگی خود را برای همکاری و حمایت از شرکت برق اعلام نمودند.

در پایان مهندس نیکوکلام مسئول مرکز بسیج مهندسین صنعتی استان قم گفت که باید زحمات نیروهای بسیجی مخلص شرکت برق استان که با تمام توان تلاش می کنند تا در این هوای بسیار گرم  قم برق منازل قطع نشود، دیده شود و منعکس گردد تا  باعث افزایش روحیه ی کار و تلاش مضاعف در افراد و سازمان های دیگر شود. بسیج مهندسین نیز تمام تلاش خود را در این زمینه به کار خواهد بست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات