در دیدار با خانواده شهید اکبری عنوان شد:

فرهنگ ایثار و شهادت عامل رشد و تعالی جامعه است

مدیر کل تأمین و اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با خانواده شهید نورمحمد اکبری، فرهنگ ایثار و شهادت را عامل رشد و تعالی جامعه دانست.
کد خبر: ۹۱۵۷۷۸۱
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به منظور ارج نهادن به فرهنگ ایثار و شهادت مدیر کل تامین اجتماعی و مشاور استاندار در  امور ایثارگران به همراه تنی چند از کارشناسان ستاد اداره کل تامین اجتماعی  استان  از خانواده همکار، شعبه تامین اجتماعی فارسان، زهرا اکبری فرزند شهید گرانقدر نورمحمد اکبری سرکشی و دیدار کردند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت: زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا و قدردانی از رشادت های ایثارگران  باعث تداوم راه  انقلاب می شود.

غلامرضا محمدی در مورد ارزش ایثار یاد آورشد: جامعه ای که در آن  فرهنگ ایثار و شهادت در اعماق قلب و دل افراد  نفوذ کرده باشد آن جامعه ایستایی و رکود فرهنگی ندارد و همواره در مسیر رشد و تعالی حرکت می کند.

خانم حبیبی ،مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور ایثارگران نیز با اشاره به دلاورمردی های شهدا، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس، گفت:حفظ ارزش های دفاع مقدس و روحیه ایثارگری در جامعه یکی از وظایف مسئولین می باشد و سرکشی از خانواده معظم این عزیزان در جهت توسعه این فرهنگ ضروری به نظر می رسد.

در پایان این دیدار مشکلات خانواده شهید مورد بررسی قرار گرفت و با اهداء لوح سپاس  از خانواده معظم شهید نورمحمد اکبری تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار