معاون سیاسی، اجتماعی امنیتی استانداری هرمزگان گفت: بیش از هر چیز به وحدت شیعه و سنی نیاز داریم تا بتوانیم یک غرور ملی را با اقدامات موثر برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقویت کنیم.
کد خبر: ۹۱۵۷۸۰۶
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳



به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،  عباس میرزاد معاون سیاسی، اجتماعی امنیتی استانداری هرمزگان در آئین تکریم و معارفه ریاست دفتر نمایندگی ولی فقیه امور اهل سنت هرمزگان اظهار داشت: آنچه که امروزه کشورهای اسلامی را تحت تاثیر قرار داده، وحدت اسلامی است و دشمن به دنبال از بین بردن این وحدت در کشورهای اسلامی است.

وی ادامه داد: ما در وضعیت کنونی جهان اسلام و جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمانی به وحدت نیاز اریم و باید در این روزها به فکر تقویت آن باشیم.

معاون سیاسی، اجتماعی امنیتی استانداری هرمزگان بیان کرد: بیش از هر چیز به وحدت شیعه و سنی نیاز داریم تا بتوانیم یک غرور ملی را با اقدامات موثر برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقویت کنیم.

میرزاد تاکید کرد: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا با ایجاد تفرقه بین جامعه اسلامی امنیت ما را از بین ببرد .

وی بیان کرد: از اقدامات مجموعه سپاه پاسداران در خلیج نیلگون خلیج فارس تشکر می‌کنیم که موجب اقتدار ما در دنیا شده است و باید اقدامات این نهاد انقلابی محور وحدت و وفاق ملی در کشور شود.

ارسال نظرات