سرپرست سازمان بسیج اساتید استان کرمان: ما باید بتوانیم شبکه‌ای از اساتید انقلابی در جهت گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی ایجاد نماییم!
کد خبر: ۹۱۵۷۸۱۵
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دکتر محمود بابایی سرپرست سازمان بسیج اساتید استان کرمان و تعدادی از مسئولین این سازمان با خانم دکتر مقصودی ریاست آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه حضرت فاطمه (س) کرمان دیدار کردند.

دیدار دکتر محمود بابایی با ریاست آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه حضرت فاطمه (س) کرمان

در این دیدار که در راستای تعامل بیشتر و بررسی وضعیت کانون بسیج اساتید آموزشکده انجام شد مسائل مختلفی از جمله رویکردهای سازنده در چارچوب اهداف انقلاب اسلامی و دستیابی به تعالی و پیشرفت در برنامه های مجموعه بسیج اساتید طرح گردید.

دکتر محمود بابایی ضمن قدردانی از میزبانی و حسن نظر خانم دکتر مقصودی ریاست آموزشکده، فعالیت‌های مجموعه مدیریت آموزشکده را در راستای تعامل سازنده با بسیج اساتید ارزیابی کرد و اشاره کرد مجموعه بسیج اساتید استان آماده دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده مجموعه مدیریت آموزشکده در راستای تعامل سازرنده و اجرای هرچه بهتر و مفیدتر برنامه‌های بسیج اساتید است.

وی با اشاره به ظرفیت ایجاد شده در قالب اندیشکده‌های مسئله محور، این را یک فرصت مهم برای استفاده از توانمندی‌ها و ایده‌های اساتید آموزشکده در راستای ترویج دانش و حمایت از رونق تولید ارزیابی کرد.

سرپرست بسیج اساتید استان کرمان گفت: ما باید بتوانیم شبکه‌ای از اساتید انقلابی ایجاد نماییم.

بابایی هدف و نیت بسیج اساتید استان را گفتمان سازی انقلاب اسلامی در قالب این شبکه اساتید انقلابی ارزیابی کرد.

در ادامه خانم دکتر مقصودی ریاست آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه حضرت فاطمه (س) ضمن خیرمقدم به دکتر بابایی و مسئولین همراه، بسیج اساتید را یک نهاد انقلابی با تاثیرات و برکات بسیار برای انقلاب و خصوصا مجموعه آموزشی کشور دانست.

دکتر مقصودی ضمن تشریح وضعیت و فعالیت‌های مهم کانون بسیج اساتید آموزشکده، تعامل سازنده مسئول کانون با ریاست آموزشکده را بسیار مهم و سازنده ارزیابی نمود و ایجاد این تعامل را از برکات بسیج دانست. دکتر مقصودی از پیشنهاد مطرح شده از سوی دکتر بابایی درباره اندیشکده‌های مسئله محور استقبال نمود و ایجاد این اندیشکده‌ها را یک فرصت طلایی برای بهره‌مندی از تجربه و دانش اساتید ارزیابی نمود.

ریاست آموزشکده معرفی مسئول جدید کانون بسیج اساتید آموزشکده را در جهت پویایی و تاثیرگذاری بیشتر دانست و از زحمات سرکارخانم دکتر رشیدی رنجبر که سال‌ها مسئولیت کانون را بر عهده داشتند قدردانی نمود.

در ادامه این جلسه اعضای حاضر به طرح نظرات و دیدگاه‌های خود در باب ایجاد فضای سازنده در زمینه اجرای برنامه‌های بسیج اساتید در آموزشکده پرداختند.

این جلسه با بازدید از بخش‌های مختلف آموزشکده به پایان رسید.

 

منبع: روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان کرمان

                                                

ارسال نظرات