خبرهای داغ:
محمد گل زاده
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با بسیج:
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید با الگوبرداری از راه و روش این عزیزان، در مسیر خدمت به اسلام عزیز و مردم فداکار و همیشه در صحنه کشورمان و پشتیبانی از ولایت فقیه از هیچ گونه کوششی دریغ نکنیم.
کد خبر: ۹۱۵۷۸۱۸
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳

مصطفی خاکسار قهرودی در حاشیه سی و سومین یادواره سردار شهیدحاج عباس کریمی و 52 شهید قهرود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کاشان با اشاره به شخصیت این سردار شهید، گفت: توفیق داشتم مدتی در لشگر حضرت رسول(ص) همرزم سردار شهید کریمی قهرودی باشم.

وی با بیان خاطره ای از این شهید کریمی، افزود: وقتی سردار همت به درجه رفیع شهادت نایل شد در مجلسی که خدمت مقام معظم رهبری رسیده بودیم و شهید کریمی نیز حضور داشت، به ایشان عرض کردم حاج عباس خبر داری  که چه کسی به عنوان جانشین شهید همت فرمانده لشگر می شود، سرش را پایین انداخت ، وقتی سکوتش را دیدم گفتم با تکان دادت سر گفت « بله من فرمانده لشگر شدم».

همرزم شهید عباس کریمی قهرودی، با بیان اینکه تواضع و فروتنی بی نظیری در وجود این سردار شهید به چشم می خورد، ابراز داشت: خلوص نیت و پاکی و صداقت شهید کریمی ها  در دوران دفاع مقدس بی نظیر بود.

وی با بیان این‌که به برکت وجود این شهید بزرگوار روستای قهرود زنده و پویا نگه است، ادامه داد: با گذشت 33 سال از شهادت سردار شهید حاج عباس کریمی هنوز یاد این شهید بزرگوار با حضور پرشور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، مسئولین و همرزمانش گرامی داشته می شود.

خاکسارقهرودی در پایان تصریح کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید با الگوبرداری از راه و روش این عزیزان، در مسیر خدمت به اسلام عزیز و مردم فداکار و همیشه در صحنه کشورمان و پشتیبانی از ولایت فقیه از هیچ گونه کوششی دریغ نکنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار