خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک بیان کرد: ناحیه امام صادق علیه السلام نیز در راستای طرح جهاد همبستگی ملی در شهرستان دلفان در استان لرستان ماموریت ساخت و تعمیر منازل هموطنان سیل زده را به عهده دارد که به تعداد بیش از 30 منزل مسکونی رسیدگی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۵۷۸۵۹
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

محمد بیگدلی مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، بیان کرد: طرح جهاد همبستگی ملی در خصوص ساخت بنا های تخریب شده و کمک به مناطق سیل زده کشور می باشد که استفاده از ظرفیت های مردمی مانند مساجد و اصناف در  استان ها را شامل می شود.

وی افزود: ارکان اجرایی طرح جهاد همبستگی ملی در شهرستان ها و استان ها ائمه جماعات و هیئات امناء مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج می باشد که در این طرح هر مسجد متولی ساخت یک واحد مسکونی می باشد که البته مسئولیت اصلی این طرح بعهده دولت می باشد و بسیج بعنوان تسهیل کننده و رابط میان مردم و دولت است.

بیگدلی با اشاره به مسئولیت شهرستان آبیک در این طرح متذکر شد: ناحیه امام صادق علیه السلام نیز در راستای طرح جهاد همبستگی ملی در شهرستان دلفان در استان لرستان ماموریت ساخت و تعمیر منازل هموطنان سیل زده را به عهده دارد که به تعداد بیش از 30 منزل مسکونی رسیدگی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در حوزه استحفاظی شهرستان آبیک جلسات متعددی با فرماندار و امام جمعه و روسای شرکت های صنعتی شهرستان و خیرین مردمی صورت گرفته است که البته نقش ائمه جماعات در راستای فرهنگ سازی این طرح نیز حائز اهمیت است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک در خاتمه بیان کرد: ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک علاوه بر جمع آوری وجوهات نقدی و غیر نقدی یک گروه جهادی متشکل از جهادگران متخصص 15 نفره را نیز از ابتدای شهریورماه سال جاری به مدت 8 روز جهت بازسازی و فعالیت جهادی به شهرستان دلفان اعزام می کند.
6001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها