سید ساجد یعقوبی
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی خلخال مطرح کرد:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی خلخال گفت: طرح تربیتی شهید بهنام محمدی به دنبال تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت مدارس و مساجد است که در مدارس شهرستان خلخال اجرا می شود.
کد خبر: ۹۱۵۷۸۸۱
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
طرح شهید بهنام محمدی به دنبال تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی
سرگرد پاسدار محمد رضاپور در گفت و گو با خبرنگار بسیج خلخال اظهار داشت: با توجه به منویات و بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری، توانستیم درآغاز سال تحصیلی ۹۸ -۹۷ برنامه‌های متنوعی را در قالب طرح شهید بهنام محمدی در مدارس شهرستان خلخال اجرایی شده است و طرح تربیتی شهید بهنام محمدی به دنبال تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت مدارس و مساجد است که در مدارس شهرستان خلخال اجرا می شود.
 
وی افزود: طرح شهید بهنام محمدی از جمله طرح‌هایی است که با استقبال باشکوه دانش آموزان مقطع اول و دوم متوسطه (برادران و خواهران) روبرو است و دانش آموزانی که در این برنامه‌ها فعالیت می‌کنند، با انگیزه و با شور و نشاط مضاعف به فعالیت های خود ادامه می‌دهند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی خلخال با اشاره به برنامه های مختلف طرح شهیدبهنام محمدی در مدارس خلخال، افزود: با همکاری فرماندهان واحد‌های مقاومت در مدارس توانستیم دانش آموزانی که روحیه و انگیزه جهادی دارند شناسایی و در این برنامه‌ها بکارگیری نمائیم.

رضا پور گفت: ما تمام تلاشمان این است که این انگیزه و اشتیاق دانش آموزان بسیجی به درستی و در مسیرهای بزرگ اجرایی شود.

وی با بیان اینکه به این که این گروه های مختلف این طرح  یکی از موثر‌ترین و مهم‌ترین طرح های سازمان بسیج دانش آموزی است، عنوان کرد: این گروه‌ها با هدف محرومیت زدایی و همکاری در رفع نیاز قشرمحروم تشکیل شده اند و به مناطقی که نیاز به کمک داشته باشند اعزام خواهندشد, درحال حاضر ما توانسته ایم از اکثر مدارس پسرانه و دخترانه، دانش آموزان بسیجی که علاقمند به مشارکت درگروه‌های جهادی هستند، ثبت نام بعمل آوریم تا در زمان مشخص ازآن‌ها به نحو احسن بکارگیری نمائیم.

رضاپور بیان داشت: اجرای اردو‌های استانی در گیلان و سرعین، اجرای برنامه‌های متنوع در هفته معلم، اجرای اردوی طرح یاوران ولایت، برگزاری مسابقات علمی از جمله پایا و سازه‌های ماکارونی، شرکت درمراسمات مذهبی از جمله برنامه‌هایی بود که توانستیم با مشارکت دانش آموزان بسیجی برگزار نمائیم.
ارسال نظرات