خبرهای داغ:
به میزبانی پایگاه شهید مدنی مغان،

برگزاری مجمع مربیان صالحین حوزه بسیج نجف اشرف رویان+ تصاویر

مجمع مربیان صالحین حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف به میزبانی پایگاه شهید مدنی روستای مغان و با حضور امام جمعه شهر رویان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۷۸۹۷
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مجمع مربیان صالحین حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف رویان با حضور امام جمعه رویان حجت الاسلام والمسلمین معصومی سرمربی حلقه‌های صالحین و حجت‌الاسلام مرتضوی مسئول صالحین ناحیه شاهرود و فرماندهی و مسئول تعلیم و تربیت حوزه نجف اشرف به میزبانی پایگاه شهید مدنی در حسینیه روستای مغان برگزار شد.
در این جلسه پس از خیرمقدم فرمانده حوزه سرگرد پاسدار علی آملی، حجت الاسلام مرتضوی در بحث صالحین و برگزاری حلقه‌های صالحین مطالب و تذکراتی را بیان کرد و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین عباس معصومی با اشاراتی به بیانات گهربار مقام معطم رهبری در جمع امامان جمعه سراسر کشور افزود: استفاده و بهره برداری مناسب از نیروی انسانی جوان و ظرفیت‌های آن در جامعه جهت تحقق گام دوم انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: شناسایی نیرو‌های کارآمد و سرمایه گذاری بر روی نیرو‌هایی که در سن نوجوانی هستند، چون دارای بیشترین انعطاف پذیری و تغییر در سبک الگویی آن‌ها وجود دارد باید مورد دقت سرگروه‌ها باشد.
امام جمعه رویان تصریح کرد: استفاده و همکاری با ارگان‌های دولتی و غیردولتی در جهت فرهنگ سازی و تبلیغات دینی در بین عموم مردم و استفاده از ظرفیت‌ها و قدرت جاذبه روحانیت در جهت اعتلای فرهنگ دینی و اسلامی از مهمترین موضوعاتی است که باید بدان اهتمام داشت.
در این نشست مربیان صالحین به بیان نقاط قوت و ضعف پایگاه و روستای استحفاظی خود پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها