خبرهای داغ:
جوانبخت گفت: امسال در استان قزوین 170 کلاس درس کمبود داریم که امیدواریم با کمک دولت و خیرین آن را تامین کنیم
کد خبر: ۹۱۵۷۹۶۳
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، صبح امروز، علیرضا باقری ثالث مشاور رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در اموراستانها و محمدرضا جعفری مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و عسگرعلی جوابخت مدیرکل نوسازی مدارس استان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه عسگرعلی جوانبخت مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین بیان کرد: در استان قزوین امسال 170 کلاس درس کمبود داریم که امیدواریم با کمک دولت و خیرین آن را تامین کنیم.

جوانبخت گفت: تاکنون 14 درصد اعتبارات تملک دارایی به نوسازی تخصیص داده شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین اظهار کرد: با توجه به نیازهای آموزشی استان خوشبختانه با کمک دولت و خیرین از سال 76 تاکنون توانسته ایم هزار پروژه آموزشی را در مناطق مختلف استان قزوین عملیاتی کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین عنوان کرد: برای برون رفت از مشکلات کمبود فضای آموزشی ایده های متعددی داریم و با کمک دولت و خیرین امیدواریم کمبود مدرسه در شمال، شرق و غرب استان به ویژه در پونک، ملاصدرا، مینودر، مهرگان برطرف شود.

جوانبخت یادآورشد: ساخت هر کلاس درس در استان قزوین حدود 350 میلیون تومان هزینه دارد وامسال هدف گذاری کرده ایم تا بتوانیم 170 کلاس درس را آماده بهره برداری دانش آموزان کنیم.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها