خبرهای داغ:
گزارشی از دیدار سردار خرم با خانواده شهیدان نوحه خوان؛

هر شب برای سلامتی رزمندگان اسلام آیت الکرسی می خوانم/دعای مادران شهدا قوت قلب نیروهای مسلح

عصر روز گذشته در ادامه دیدارهای هفتگی، فرمانده سپاه عاشورا با خانواده شهیدان نوحه خوان در یکی از مناطق قدیمی تبریز و در منزل این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۱۵۷۹۹۲
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مادر شهیدان نوحه خوان در این دیدار خطاب به فرمانده سپاه عاشورا گفت: هر شب به نیت سلامتی رزمندگان و پاسداران انقلاب اسلامی ۲۰ بار آیت الکرسی می خوانم.

این مادر شهیدان نوحه خوان با گلایه از اینکه نام و تصویری از فرزندان شهیدش در معابر تبریز نیست. اظهارداشت: من با رای و نظر خودم فرزندانم را به جبهه فرستادم و به شهادت فرزندانم افتخار می کنم، علیرضا هنوز مفقودالاثر است و نشانی از او به ما نرسیده‌ و با این اوصاف خدا را شاکرم.

فرمانده سپاه عاشورا نیز در این دیدار گفت: دعای شما مادران شهدا قوت قلب نیروهای مسلح است. غم فراق این فرزندان سنگین است اما شما [والدین شهدا] بخاطر اسلام و قرآن تحمل کردید.

سردار خرم افزود: ما مدیون و بدهکار شما هستیم. پیگیری می کنم تا نام و نشانی از فرزندان شما در یکی از خیابان های تبریز به تصویر کشیده شود.

 شهید علیرضا نوحه خوان مفقودالاثر بوده و هنوز پیکر این شهید به موطن خود بازنگشته و مزار شهید غلامرضا نوحه خوان نیز، در وادی رحمت تبریز قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها