خبرهای داغ:

اعزام دانش آموزان شادگان به اردوی فرهنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان ؛  حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی خواهران تعداد ۱۸ نفر خواهر دانش آموز در قالب اردوی فرهنگی، تربیتی طرح شهید بهنام محمدی به مدت ۴ روز به استان قم اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۵۸۰۱۱
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۹

 نیک نژاد مسئول حوزه بسیج دانش آموزی اظهار داشت: کار فرهنگی در مدارس موضوعی است که اگر با برنامه و حساب شده باشد با قدم به قدم و تدبیر در راستای آن حرکت کردن  می‌تواند اثرات بسیار خوبی در تربیت دانش آموزان داشته باشد و برعکس تصمیمات عجولانه و بی برنامه در این حیطه نه تنها نتیجه مطلوب را نخواهد داشت بلکه اثراتی معکوس را به دنبال دارد.  

 

 

ایشان افزودند: همان گونه که دشمنان قسم خورده ما در رسانه ها و فضای مجازی شبانه روز و با برنامه در حال از راه بدر کردن و گمراه گردن جوانان ما و به بی راهه کشاندن آنان هستند، ما هم برای حفظ جوانان خودمان از دسیسه ها و مسیر غلط دشمنان باید تلاش کنیم.

 

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: طرح شهید بهنام محمدی در این مدت توانسته با اعزام دانش آموزان به این اردو های فرهنگی، تربیتی و برگزاری کلاسهای متنوع موفقیت های فراوانی را در جهت رسیدن به اهداف خود در این طرح بردارد.

 

 

 گفتنی است: این اردوی شامل برنامه های فرهنگی تربیتی قرآنی و زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد جمکران در قالب طرح شهید بهنام محمدی انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها