سید ساجد یعقوبی
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل مطرح کرد:
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل گفت:در راستای تسریع عملیات عمرانی امامزاده صدرالدین و لزوم خدمات رسانی بهتر به میهمانان بویژه از کشور آذربایجان گام‌های اساسی برداشته شده است.
کد خبر: ۹۱۵۸۰۴۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

لزوم توجه به امامزاده صدرالدین (ع) به عنوان قطب فرهنگی و گردشگری

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده  در بازدید از روند گاز رسانی،احداث سرویس بهداشتی و پروژه سپتیک امامزاده صدرالدین اردبیل ، خواستار تسریع در عملیات عمرانی امامزاده و دقت در اجرا با در نظر گرفتن استانداردهای لازم و اصول مهندسی جهت خدمات بهتر به میهمانان شد.

وی افزود :با توجه به اینکه امامزاده صدرالدین همانند نگینی در شهر اردبیل می درخشداضافه کرد این امامزاده ابروی شهر در استقبال و خدمت به میهمانان از اقصی نقاط کشور بویژه کشور جمهوری آذربایجان است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل گفت:باید تمام اقدامات به طوری هدایت شوند که کلیه امورات عمرانی و فرهنگی در راستای تبدیل شدن این بقعه به قطب فرهنگی باشد.

وی گفت:تفاوت عمده این امامزاده با سایر امامزادگان استان در موقعیت قرار گیری استراتژیک آن است که محل رفت و آمد میهمانان خارجی است که در واقع به یک مکان بین المللی تبدیل شده است.

ستوده بیان کرد: با در نطر گرفتن این موضوع باید با مدیریت راهبردی و صحیح ظرفیت این امامزاده را جهت خدمات دهی مطلوب افزایش دهیم.

وی در ادامه خاطر نشان شد: وظیفه ما فعالیت بر اساس خط مشی است که سازمان ترسیم نموده است و به هیات امنا نیز ابلاغ شده است که مهمترین آن فعالیت عمرانی براساس طرح جامع است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل تصریح کرد: در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی این امامزاده از ابتدای سال توسط مرکز افق امامزاده انجام شده که می توان به طرح آرامش بهاری(تعطیلات نوروزی)،طرح ضیافت الهی(ماه مبارک رمضان)،برنامه های مناسبتی در موالید و شهادت امامان،برپایی نماز جماعت یومیه و برپایی خیمه های معرفت و هم اکنون طرح نشاط معنوی(تعطیلات تابستان) و برنامه های دهه کرامت و ویژه برنامه حجاب و عفاف و سایر برنامه های متنوع دیگر اشاره نمود که امید است با برنامه ریزی بهتر بتوانیم در ایام محرم با راه اندازی مجالس و دست جات عزادارای و پرپایی موکب جهت خدمات رسانی به زایرین اربعین باشیم.

ارسال نظرات