پدر شهید «حسن آذری» بابیان اینکه شهادت فرزندم مایهٔ افتخار من است، گفت: از مسئولان می‌خواهم راه شهدا را ادامه داده و اهدافشان را در جامعه پیاده کنند.
کد خبر: ۹۱۵۸۰۶۴
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، پدر این شهید در دیداری که رئیس دادگستری عجب‌شیر با جمعی از مسئولان این شهرستان با وی داشت، گفت: شهدا در دوران دفاع مقدس که باید در برابر دشمنان می‌ایستادند، ایستادند، امروز وظیفهٔ مسئولان است که راه شهیدان را ادامه داده و اهدافشان را در جامعه پیاده کنند.

رئیس دادگستری عجب‌شیر نیز بابیان اینکه خانواده‌های شهدا اسوه‌های مقاومت و ایثارگری هستند، گفت: این خانواده‌ها عزیزترین و بزرگ‌ترین سرمایهٔ خود را که فرزندان و همسرانشان بوده، تقدیم انقلاب اسلامی کردند تا امروز ما در آرامش باشیم.

فرهاد خاکپور خاطرنشان کرد: خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان چشم‌وچراغ امت اسلامی هستند و این خانواده‌ها در دوران دفاع مقدس با عزم راسخ، ارزش‌ها و فضیلت‌های انقلاب را پاس داشته و در تحقق حاکمیت اسلام نقش اساسی ایفا کردند.

وی افزود: ملت ما همواره قدردان صبر و فداکاری خانواده‌های شهدا بوده و هستند و همیشه در تکریم و تجلیل این قشر معظم تلاش کرده و می‌کنند.

شهید «حسن آذری» کادر ارتش 18 تیر 1367 در پادگان قدیم بانه براثر انفجار به فیض عظیم شهادت نائل‌آمده است.

ارسال نظرات