خبرهای داغ:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: توان بالای نظامی ما اجازه هیچ‌گونه تعرضی به دشمن نمی‌دهند و آنان خوب می‌دانند که در صورت حمله نظامی امنیت اسرائیل به خطر خواهد افتاد.
کد خبر: ۹۱۵۸۰۷۹
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

توان بالای نظامی ما اجازه هیچ‌گونه تعرضی به دشمن نمی‌دهندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله مجتهد شبستری در جمع پاسداران سپاه انصار الحسین (ع) همدان ضمن تاکید بر امکانات سپاه در طول 40 سالگی انقلاب اظهار داشت: سپاه در آزمایش‌های انقلاب خوب درخشید و چه در دوران دفاع مقدس و چه در اتفاقات گوناگون از امتحانات مختلف با سرافراز ی بیرون آمده است.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران در شرایط اخیر نیز با شکار پهپاد آمریکا بار دیگر برگ زرینی به  پرونده درخشان خود اضافه کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به توقیف نفتکش توسط نیروی دریایی سپاه افزود: این اقدام در راستای حفظ استقلال کشور عزیزمان انجام شد و باعث شد که اقتدار ایران بار دیگر برای آمریکا و مزدورانش اثبات شود.

وی در ادامه گفت: سپاه بازوی ولی فقیه و روحانیت است و در همه صحنه‌ها محکم و گوش به فرمان ولایت است.

شبستری بیان داشت: دشمنان این مرزو بوم همواره به دروغ پردازی و شایعه‌سازی در خصوص ایران اسلامی مشغول بودند و آخرین ادعای آنان مبنی بر شکار پهپاد ایرانی نیز دروغ از آب درآمد.

وی ادامه داد: توان بالای نظامی ما اجازه هیچ‌گونه تعرضی به دشمن نمی‌دهند و آنان خوب می‌دانند که در صورت حمله نظامی امنیت اسرائیل به خطر خواهد افتاد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما از بیگانگان هراسی نداریم و بیشتر مشکلات کشور ناشی از نبود مدیریت داخلی است بنابراین باید در راستای افزایش بصیرت مردم در انتخابات پیشرو تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات