خبرهای داغ:
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان خبر داد
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از ثبت 46 میلیون و 900 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان از ابتدای سال خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۸۱۱۷
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

ثبت بیش از 46 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان همدانصفر صادقی‌راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان به تعداد کل وسائل نقلیه عبوری در شبکه راه های استان اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد دستگاه های ترددشمار فعال در استان 76 دستگاه است.

وی ادامه داد: پارسال نیز در سه ماهه نخست سال 41 میلیون تردد ثبت شده که این میزان در مدت مشابه امسال 12 درصد افزایش یافته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه پرترددترین محور، همدان - سه راهی بهار با تعداد 5 میلیون و 930 هزار تردد بوده است، اظهار داشت: درصد تخلفات شامل سرعت، سبقت و فاصله غیرمجاز نسبت به کل تردد 9 درصد بوده است.

وی اضافه کرد: سهم وسائل نقلیه سنگین از کل وسائل نقلیه عبوری نیز در این مدت 15 درصد بوده است.

صادقی‌راد به گزارش تردد ثبت شده توسط دوربین های ثبت تخلف سرعت در سطح محورهای مواصلاتی استان اشاره و خاطرنشان کرد: تعداد وسائل نقلیه بررسی شده 27 میلیون و 173 هزارو 800 مورد بوده است.

وی تردد ثبت شده توسط سامانه های توزین در حال حرکت wim را از دیگر اقدامات یاد شده در این مدت عنوان کرد و گفت: تعداد وسائل نقلیه بررسی شده در سامانه پاسگاه همدان قزوین 354 هزارو 540 و در سامانه پاسگاه همدان کرمانشاه 632 هزارو 100 بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات