خبرهای داغ:
نیک روش گفت: راهیان نور نرم افزاری برای تثبیت ارزش های معنوی مورد توجه بوده است و امروز نیز مجموعه های سپاه و بسیج و اموزش و پرورش برای برگزاری هرچه با شکوه تر اردوهای راهیان نورحضور خواهند داشت.
کد خبر: ۹۱۵۸۱۲۵
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، همزمان با برگزاری کنفرانس خبری اردوهای شمال غرب دانشجویی و رونمایی از ۱۲ عنوان کتاب شهید دانشجو و جلسه ی قرارگاه ملی راهیان نور دانشجوییجواد نیک روش، ریاست بسیج دانشجویی سازمان بسیج مستضعفین گفت:  در استانه برنامه فرهنگی راهیان نور غرب و شمال غرب هستیم. این اردوها از دهه های ۷۰  آغاز و به عنوان تاثیرگذارترین برنامه در دانشگاه ها و در بین جوانان شناخته می شود  و از لحاظ کمی و کیفی رشد بسزایی داشته است.
وی افزود: امروز راهیان نور از جنوب به مناطق شمال غربی توسعه یافته و دانشجویان با رشادت رزمندگان اسلام اشنا می شوند.بر همین اساس اردوهای راهیان نور به عنوان بزرگ ترین برنامه  فرهنگی کشور  زیرساخت هایی نیاز  دارد و طی این سال ها این زیرساخت ها محیا شده تا شاهد حضور گسترده دانشجویان باشیم.گ

نیک روش تصریح کرد: راهیان نور نرم افزاری برای تثبیت ارزش های معنوی مورد توجه بوده است و امروز نیز مجموعه های سپاه و بسیج و اموزش و پرورش برای برگزاری هرچه با شکوه تر اردوهای راهیان نورحضور پر رنگی  خواهند داشت تا بهترین شرایط برای بهروری حداکثری مهیا شود.
وی افزود: در تابستان دانشجویان با هدف خودسازی در اردوهای جهادی و تشکیلاتی و سایر برنامه های اردویی از جمله راهیان نور شرکت می کنند.اما حضور دانشجویان در مناطق راهیان  نور یک گردشگری مذهبی است که زمینه ارتقای فرهنگ اسلامی ایرانی فراهم می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها