در عیادت طلبه ناهی از منکر کرجی مطرح شد ؛

امر به معروف و نهی از منکر در کاهش آسیب های اجتماعی اثرگذار است

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز در دیدار با حجت‌الاسلام دهقان،طلبه ناهی از منکر در مشکین دشت کرج گفت: امر به معروف و نهی از منکر،نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.
کد خبر: ۹۱۵۸۱۳۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام و المسلمین ولایی حق ، مدیر‌کل تبلیغات اسلامی البرز در دیدار با حجت‌الاسلام دهقان، طلبه ناهی از منکر که توسط تعدای از اراذل و اوباش مشکین دشت کرج مجروح شده بود، گفت:امر به معروف و نهی از منکر، نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی البرز، گفت: خداوند متعال رسالت تبلیغ را در دوران غیبت بر گردن طلبه های انقلابی و مومنی چون شما قرار داده است و هرگونه سختی و مشقت در این راه از اجر و پاداش بسیار زیادی نزد خداوند متعال برخوردار خواهد بود.

 حجت‌الاسلام ولایی برحق، گفت: امروز دنیا به عزت و اقتدار جمهوری اسلامی به خوبی پی برده است و ابرقدرت های عالم جرأت تعرض به یک وجب از خاک کشور اسلامی ما را ندارند به همین منظور سعی می‌کنند با ترویج بی بندباری اخلاقی در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای باورها و عقاید جوانان را آماج حملات خود قرار دهند و بعضی از جوانان هم خواسته یا ناخواسته مرتکب چنین هنجار شکنی های در جامعه می شوند.

وی ضمن تأکید بر پیگیری این اقدامات هنجار شکن از طریق نیروی انتظامی استان و دستگاه های امنیتی گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهمترین فریضه های الهی است که هم قرآن کریم و سیره نبی اکرم (ص) و تمامی انبیاء الهی بر انجام آن تأکیدات فراوانی کرده اند.

وی افزود: تمامی دستگاه ها و متولیان امر فرهنگ در کشور لازم است این فریضه الهی را در صدر برنامه فرهنگی خود قرار داده و برنامه ریزی های لازم و اصولی برای پیاده کردن این فریضه را فراهم کنند.

 حجت‌الاسلام ولایی برحق، گفت: قطعا تلاش در راستای نهادینه کردن قوانین و دستورات الهی از ارزش و منزلت بسیار بالایی در نزد خدای متعال برخوردار است و چنین اقداماتی نمی تواند روحیه روحانیون و جوانان انقلابی را تضعیف کند.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر در شکوفای اجتماعی و فرهنگی جامعه بسیار اثرگذار است و آثار و برکات دنیوی و اخروی در پی خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار