خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: طرح جوانه های صالحین در 61 پایگاه مقاومت بسیج سطح شهرستان بیرجند از یکم تیر تا 31 شهریورماه اجرا می شود.
کد خبر: ۹۱۵۸۱۳۹
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

سرهنگ مهدی صادق احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: طرح جوانه های صالحین با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، استفاده از ظرفیت حضور جوانان در مساجد، رشد و تعالی حلقه های تربیتی اجرا می شود.

وی، جذب افراد در بسیج یکی از اهداف مهم اجرای طرح جوانه های صالحین دانست و افزود: امسال این طرح با شعار " گام دومی ها " آغاز شده است.

صادق احمدی با بیان اینکه طرح جوانه های صالحین در 61 پایگاه مقاومت بسیج سطح شهرستان بیرجند اجرا می شود عنوان کرد: این طرح از یکم تیر تا 31 شهریورماه طی سه مرحله در پایگاه های مقاومت بسیج اجرا می شود.

وی ادامه داد: مرحله اول از یکم تا 31 تیرماه در زمینه برنامه های معرفتی، تربیتی ، ورزشی و اردویی است. مرحله دوم از یکم تا 31 مردادماه در زمینه برنامه های علمی، فرهنگی، هنری، مهارتی، تربیتی و ورزشی است و مرحله سوم از یکم تا 31 شهریورماه در قالب جشنواره برترین های صالحین برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: سرفصل کلاسهای آموزشی شامل حفظ، قرائت و تجوید قرآن کریم، احکام، رایانه، خیاطی، گلدوزی، نشست های تحلیلی سیاسی، پاسخگویی به شبهات، تئاتر، نقاشی، شعر، داستان نویسی، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، کلاسهای ورزشی، مسابقات، اردوها، امر به معروف و نهی از منکر و نشست گفتمان اعتقادی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها