فرماندار تربت‌جام در کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان خبر داد:
فرماندار تربت‌جام در کمیته برنامه‌ریزی که با حضور نماینده کمیته برنامه‌ریزی استان و روسای دستگاه‌های اجرایی در محل فرمانداری برگزار شد از اختصاص ۴۷ میلیارد و ۳۴۲ میلیون تومان در سال ۹۸ به این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۸۱۴۵
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، «مرتضی حمیدی» در جلسه کمیته برنامه‌ریزی با اشاره به این‌که سهم تربت‌جام در سال جاری درزمینهٔ تخصیص اعتبارات خوب و مناسب است گفت: ۴۷ میلیارد و ۳۴۲ میلیون تومان در سال ۹۸ به این شهرستان اختصاص‌یافته است.

وی به توزیع اعتبارات شهرستان در بخش‌های مختلف پرداخت و افزود: منابع این اعتبارات از محل زمینه‌سازی جهت تحرک بخشیدن به اقتصاد مناطق کمتر توسعه‌یافته، ارتقای شاخص‌های توسعه اقتصادی و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور است.

وی با تأکید بر این‌که کم کاری رئیس دستگاه مربوطه در برگشت بودجه شهرستان پذیرفتنی نیست ادامه داد: اعتبارات و بودجه هر دستگاه در فصل‌های همان دستگاه جابجا خواهد شد و برای دستگاه دیگری هزینه نمی‌شود.

فرماندار تربت‌جام با اشاره به وضعیت پروژه‌ها در شهرستان گفت: مدیران موظف هستند نظارت بر پروژه‌های خود داشته باشند و پروژه‌ای را که تعریف می‌کنند باید مراحل قانونی آن پیگیری و حل نمایند.

«حمیدی» افزود: مدیران در اجرای پروژه‌ها پدافند غیرعامل را رعایت کنند.

گفتنی است: یکی از وظایف مهم فرمانداری‌ها، توزیع اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه‌ای استانی در بین دستگاه‌های اجرایی سطح شهرستان است که این مهم در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان انجام می‌گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها