معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی گفت: اردوهای راهیان نور ویژه مناطق عملیاتی شهر و شمال غرب به کشور از ۵ مرداد آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۸۱۶۶
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، امیر وجدانی‌نیا معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی در نشست خبری که صبح امروز در این سازمان برگزار شد، با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور شمال و شمال غرب کشور گفت: این اردوها از ۵ مرداد آغاز خواهد شد، و تا ۳۱ مرداد ادامه خواهد داشت، البته در صورت استقبال بیشتر، زمان آن افزایش خواهد داشت.

وی ادامه داد: سال گذشته ۵ هزار و ۸۰۰ نفر در اردوها شرکت کردند و امسال ما آمادگی میزبانی از ده هزار نفر را داریم.

وجدانی‌نیا تاکید کرد: هرساله اردوهای راهیان نور غرب در اوایل پاییز آغاز می شد ولی امسال به دلیل تقارن مهر و ماه محرم این رویداد بزرگ فرهنگی از اواسط مرداد ماه آغاز خواهد شد.

وی افزود: دانشگاه‌های آزاد اسلامی آذربایجان غربی و کرمانشاه با همکاری ناحیه بسیج دانشجویی برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه کمک خواهند کرد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به رشد حضور دانشجویان در راهیان نور نسبت به سال قبل گفت: ما از سال آینده به دنبال برگزاری راهیان نور در مناطق جنگی دریایی هستیم.

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی ابراز کرد: سامانه راه نور در سطح ملی برای ثبت مشخصات دانشجویان که در قالب راهیان نور به مناطق اعزام می‌شوند؛ راه اندازی شده و در حال فعالیت است.

وی گفت: اردوی راهیان نور جبهه مقاومت برای بازدید از سوریه، عراق و لبنان در سال‌های آینده نیز به فهرست مناطق هدف اردو اضافه می‌شود‌.

ارسال نظرات