فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: قطعا آثاری که از شهدا به یادگار مانده اند زمینه های مهمی همچون سخنرانی های حضرت امام(ره) و یا ایجاد حوادثی مهم در طول دفاع مقدس داشته اند که این موضوع بسیار قابل توجه است.
کد خبر: ۹۱۵۸۱۸۳
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  صد و چهل و سومین جلسه ستاد کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با حضور سردار کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی  و جمعی از مسئولین استانی با دستور کار تولیدات هنری شهدا برگزار شد.

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در این جلسه با اشاره به اینکه از همه ظرفیت ها باید برای نمایش سیره و راه شهدا استفاده کرد گفت: تبیین محوریت تمام فعالیت های کنگره در کنار تبلیغ انجام شده و باید به موضوع تبیین توجه بیشتری شود چراکه ماندگاری آن بیشتر است.

وی با اشاره به محصولات تولید شده هنری در کنگره شهدای استان مرکزی بیان داشت: در این خصوص ۶۰۰ هزار فقره سند مکتوب شامل تصاویر رزمندگان و شهدا،جمع آوری بیش از 13 جلد کتاب،تهیه 40 مستند جامع و چاپ کلیه اسناد در کتابی جامع از جمله کارهای ارزشمند در این راستا است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه آثار فاخر و ارزشمند شهدا پیام های زیادی دارد که باید به آنها توجه داشت افزود: شناسنامه دار شدن آثار شهدا یک ضرورت است چراکه بهتر می توان پیام های این آثار را دریافت کرد و باید به آن توجه داشت.

وی توجه به تقدم و تأخر،مناسبت ها،ویژگی ها،توضیحات مختصر و ابعاد تصاویر در خصوص آثار شهدا را ضرورتی مهم خواند و گفت: آن چیزی که آثار شهدباید  به آن توجه شود مختصری از مفهوم تصاویر است که مخاطب را می توان در جهت دریافت پیام های آثار بهتر یاری داد.

سردار کریمی با تأکید بر اینکه زمینه خلق آثار باید مورد توجه باشد افزود: قطعا آثاری که از شهدا به یادگار مانده اند زمینه های مهمی همچون سخنرانی های حضرت امام(ره) و یا ایجاد حوادثی مهم در طول دفاع مقدس داشته اند که این موضوع بسیار قابل توجه است و باید به آن پرداخته شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در خصوص اینکه شهدا الگوهایی بی نظیر برای جوانان هستند گفت: عمل کردن به بیانات امام از ویژگی های بارز شهدا و رزمندگان بود که می توان از آثاری آنها این موضوع مهم را برداشت کرد و این باید برای ما درس مهمی باشد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات