وجود ۵۰ هزار معلول تحت پوشش بهزیستی در لرستان/ مرکز جامع توان‌بخشی خیریه در خرم‌آباد افتتاح شد

آیین افتتاحیه مرکز خیریه جامع توان‌بخشی «لیلا کدخدایی» در اداره کل بهزیستی لرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۸۱۸۶
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فاطمه‌زهرا توکلی،  امروز در آیین افتتاحیه مرکز خیریه جامع توان‌بخشی «لیلا کدخدایی» که در اداره کل بهزیستی لرستان برگزار شد، اظهارکرد: ثروت واقعی کشور مردان و زنانی هستند که در در گرو حل مشکلات دارند.

وی با ذکر این مطلب که امروز به واسطه خیرین شاهد ایجاد یک ظرفیت برای جامعه هدف سازمان بهزیستی لرستان هستیم، افزود: بهزیستی به دلیل تنوع خدماتی که ارائه می‌دهد نیازمند مشارکت بیشتر خیرین است.

توکلی با تاکید بر اینکه مداخلات بهزیستی پیش از تولد تا کهولت و سالمندی به جامعه ارائه می‌شود، ادامه داد: بیش از ۱۵۰ وظیفه بر عهده بهزیستی است و اگر مشارکت خیرین نبود بسیاری از مشکلات بر زمین می‌ماند.

مدیرکل بهزیستی لرستان ظرفیت مرکز جامع توانبخشی لیلا کدخدایی را که به همت خانم الوندی و فرزندش مهندس کدخدایی به منصه ظهور رسیده است را فرصتی برای رسیدگی به بخشی از مشکلات گفتار درمانی، شنوایی سنجی و فیزیوتراپی جامعه هدف معلولان دانست و افزود: از ۵۰ هزار معلول تحت پوشش بهزیستی ۱۳ هزار نفر در خرم‌آباد هستند.

وی با اشاره به اینکه کار این پروژه از سال گذشته با اعتبار یک میلیارد تومان آغاز شد، ادامه داد: مرکز جامع توانبخشی لیلا کدخدایی مصداق واقعی باقیات و صالحات است.

توکلی با تاکید بر اینکه به لطف فضای همدلی تلاش صادقانه همکاران بهزیستی فضا برای ورود خیرین در حوزه توانبخشی باز است، اضافه کرد: به همت مهندس کدخدایی مؤسسه خیریه رسیدگی به امور ایتام ثبت شده است و هم‌چنین به همت بانوی خَیر طاهره الوندی کلنگ ساخت مرکز ارتوپدی بهزیستی بر زمین زده خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار