سیل ۶۷۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های پلدختر وارد کرد

سرپرست فرمانداری پلدختر گفت: سیل 330 میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های اصلی شهرستان و 340 میلیارد تومان به حوزه شهری بدون احتساب دیواره‌های ساحلی آسیب وارد کرد.
کد خبر: ۹۱۵۸۱۸۸
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی سیف امروز در شورای اداری لرستان  با بیان اینکه سیل 330 میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های اصلی شهرستان شامل آب، برق،گاز و مخابرات وارد کرد خاطرنشان‌کرد: همچنین حدود 340 میلیارد تومان خسارت سیل به حوزه شهری بوده که اگر آسیب‌های وارد آمده به دیوارهای ساحلی نیز منظور شود بدون تردید این ارقام افزایش می‌یابد.

سرپرست فرمانداری پلدختر به وجود 6 هزار و 668 واحد تجاری و مسکونی سیل‌زده در این شهرستان افزود: 2 هزار و 400 واحد مربوط به معمولان و 4 هزار و 268 واحد خسارت دیده مربوط به پلدختر و روستاهای اطراف بوده است.

سیف بیان داشت: هزار و 51 واحد احداثی 100 درصد تخریبی و هزار و 349 واحد تعمیری نوع یک و 2 در معمولان داریم، در پلدختر نیز 714 واحد احداثی و 3 هزار و 554 مورد نیز تعمیری داشتیم.

وی با بیان اینکه سیل هزار و 400 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی پلدختر وارد کرد، گفت: این حجم از خسارات برای حوزه راه حدود 68 کیلومتر از جاده‌های اصلی بوده است.

سرپرست فرمانداری پلدختر ادامه داد: 70 دهنه پل بین 10 تا 100 درصد سیل خسارت زد، ضمن اینکه 13 روستا در بخش مرکزی و 108 روستا در معمولان با خسارت مواجه شدند.

سیف با تأکید بر تلاش مسؤولان برای بازسازی پلدختر تصریح کرد: عملیات اجرایی دیواره‌های  ساحلی معمولان و تعدادی از روستاهای حاشیه رودخانه این شهر شروع شود، ضمن اینکه این پروژه در پلدختر با پیشرفت کار خوبی در حال انجام است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار