خبرهای داغ:
فرماندار مراغه از ارسال کمک‌های غیرنقدی اتاق اصناف و بازاریان مراغه به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد و گفت: ارزش اقلام ارسال شده ۲۸۰ میلیون تومان است.
کد خبر: ۹۱۵۸۱۹۹
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید شکری در حاشیه ارسال این کمک‌ها اظهار داشت: ۲۷۰ اجاق گاز به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان و اقلام دیگر همچون پتو، لباس، کیف و کفش، برنج، شکر، حبوبات، لوازم بهداشتی و غیره به ارزش ۱۳۰ میلیون تومان برای یاری‌رسانی به مردم سیل‌زده و رفع برخی از نیازهای اساسی آنها به این مناطق ارسال شد.
وی گفت: از همان روزهای ابتدایی وقوع سیلاب در کشور، اصناف و بازاریان مراغه‌ای همزمان با سراسر کشور در مراحل مختلف و بصورت خودجوش، در مناطق سیل زده حضور یافتند.
شکری اضافه کرد: پیش از این نیز مردم مراغه در قالب سازمان‌های مردم نهاد و برخی دستگاه‌ها و سازمان‌ها کمک‌های خود را به مناطق سیل زده ارسال کرده بودند.
وی افزود: در سیل روزهای نخست امسال تمام ارکان کشور اعم از دولت، نیروهای امداد و نجات، ارتش و سپاه به صورت هماهنگ و یکدل کمک به سیل زدگان و رفع دغدغه‌های مردم را در دستور کار قرار داده و آستین همت بالا زدند تا به بهترین نحو و در سریع‌ترین زمان از آلام و مشکلات مردم کاسته شود.
شکری گفت: مردم شهرستان مراغه نیز همانند سایر نقاط کشور در این اقدام خداپسندانه پای کار بوده و به هموطنان خود در مناطق سیل زده در حد توان خود امداد رسانی و کمک کردند.

ارسال نظرات