خبرهای داغ:
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند خبر داد
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: خانواده یک بیمار مرگ مغزی در شهرستان نهاون، با رضایت خود اعضای وی را به بیماران نیازمند اهداء کردند.
کد خبر: ۹۱۵۸۲۱۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳

اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در نهاونددکتر مومنعلی دارابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: خانواده یک بیمار مرگ مغزی در شهرستان نهاوند، با رضایت خود اعضای وی را به بیماران نیازمند اهداء کردند.

وی افزود: خانواده مرحومه «فاطمه سلگی»، بیمار ۵۷ ساله ساکن شهر نهاوند تعدادی از اعضای بدن آن مرحومه را اهداء کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند اضافه کرد: اعضای اهدا شده مرحومه کلیه‌ها، کبد و تمام نسوج قابل پیوند این بیمار به بانک اهدای اعضا منتقل شده و به بیماران نیازمند پیوند داده می‌شود.

وی ضمن تسلیت و تشکر از خانواده سلگی و تقدیر از اقدام ایثارگرانه و انسان دوستانه آنان گفت: غم از دست دادن عزیزان بسیار سخت و جانکاه است اما اهداء اعضا به بیماران نیازمند معامله معنوی با خداوند متعال و اینگونه اقدامات از ایثار و فداکاری مکتب اهل بیت(ع) و آموزه‌های دینی سرچشمه می‌گیرد.

دارابی با بیان اینکه بر اساس فرموده خداوند در قرآن کریم نجات و جان بخشیدن یک‌ انسان در واقع جان بخشیدن به تمامی انسان‌ها است، خاطرنشان کرد: با اهداء اعضای فرد متوفی به بیماران نیازمند، نامش در اذهان جامعه به نیکی ماندگار خواهد ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات