مدیر شعب استان همدان در مصاحبه با سیمای مرکز همدان خبر داد:

پرداخت بیش از ۵۲۲ میلیارد ریال تسهیلات در مدیریت همدان

مدیر شعب استان همدان در مصاحبه با سیمای مرکز همدان از پرداخت مبلغ ۵۲۲ میلیارد ریال تسهیلات در بخش های مختلف خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۸۲۲۴
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیر شعب استان با بیان گزارش عملکرد استان گفت: بانک مسکن همدان در راستای رسالت اصلی خود که کمک به تامین مسکن آحاد جامعه می باشد، سال گذشته به بیش از 15000 نفر از شهروندان تسهیلاتی به مبلغ 5.300 میلیارد ریال در بخش عرضه و تقاضای مسکن و سایر بخش های تجاری پرداخت نموده است. در سه ماهه نخست سالجاری نیز به منظور ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا در بازار مسکن و پیشگیری از رکود این بازار از یک سو و انجام مسوولیت اجتماعی از طرف دیگر، بیش از 522 میلیارد ریال در بخشهای مختلف تسهیلات پرداخت کرده است.

رسول مالمیر با قدردانی از زحمات کارکنان تلاشگر استان و نیز تشکر از سپرده گذاران بانک مسکن که اصلی ترین سرمایه بانک می باشند ،بیان داشت :اصلی ترین چالش بانک مسکن در حال حاضر مطالبات معوق می باشد که امیدواریم تسهیلات گیرندگان با انجام بهنگام تعهدات خود و پرداخت به موقع اقساط ، بانک مسکن را در ارایه خدمات مطلوبتر یاری نمایند.

وی در ادامه به مسوولیت اجتماعی بانک اشاره کرد و اظهار داشت: توجه ویژه به تسریع در پرداخت تسهیلات اقشار آسیب دیده از سیل و نیز پرداخت تسهیلات ازدواج در دستور کار همه کارکنان استان قرار دارد به گونه ای که تا کنون به 386 نفر به مبلغ 123 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و برای 334 نفر از آسیب دیدگان از سیل نیز پرونده تشکیل شده و 141 میلیارد ریال تسهلات قرض الحسنه به آنها پرداخت شده است.

وی همچنین ایجاد تعادل در بازار مسکن را از اهداف اصلی بانک مسکن برشمرد و خاطر نشان کرد : تا کنون 90 میلیارد ریال تسهیلات در قالب مشارکت برای احداث 47 پروژه به مجتمع سازان و 1520 فقره تسهیلات برای خرید و تعمیرات به مبلغ 217 میلیارد ریال به شهروندان پرداخت شده است که امیدواریم این روند در ماه های آتی از شتاب بیشتری برخوردار شود.

 

 
ارسال نظرات