وزیر امور اقتصادی و دارایی از غرفه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیكی در بیست و پنجمین نمایشگاه الكامپ بازدیــد كرد
کد خبر: ۹۱۵۸۲۳۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا) ، فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی به همراه جمشید قسوریان جهرمی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، ضمن بازدید از بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر می باشد از غرفه سازمان اموال تملیکی بازدید کردند .


وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن رویت روند الکترونیکی شدن تعیین تکلیف اموال و مزایده های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از زحمات این سازمان در خصوص ارائه 24 ساعته برخی خدمات به مشتریان تقدیر و تشکر کرد.


در ادامه قسوریان جهرمی اظهار داشت: سازمان اموال تملیکی بعنوان تنها سازمان پیشرو در برگزاری مزایده های الکترونیکی در بدنه دولت در راستای شفافسازی روند تعیین تکلیف، انجام امور محوله با سرعت و کیفیت بیشتر، کاهش خطا در انجام وظایف و مشتری مداری در سال های اخیر پا به عرصه فناوری اطلاعات گذاشته است؛ که برگزاری مزایده های الکترونیکی و پیوستن به پنجره واحد گمرکی از جمله اقدامات رو به رشد این سازمان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات  بوده است.


مدیرعامل سازمان اموال تملیکی گفت: با ابزارها و امکاناتی که فناوری اطلاعات و ارتباطات در اختیار جامعه قرار داده است؛ از طریق اتصال بر خط برخی سازمان ها می توان از زمان کشف کالای قاچاق و یا متروکه شدن اموال در گمرکات کشور تا صدور رای و تعیین تکلیف و حتی پس از ورود کالا به بازار مصرف آن را رصد نمود که این کار سریع تر شدن روند تعیین تکلیف و جلوگیری از ایجاد فساد در طول این روند رسیدگی را در پی خواهد داشت.


بر اساس این گزارش، قسوریان جهرمی در مراسم هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات و جایزه ملی کیفیت نیز که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی برگزار شد شرکت نمود. در این جشنواره که با حضور محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با عنوان برترین دستگاه های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی توانست رتبه سوم در محور دستگاه برتر، جهت ارائه خدمات الکترونیکی را کسب نماید.

 

ارسال نظرات