رئیس شورای‌ سیاست‌‌گذاری ائمه جمعه لرستان:
رئیس شورای‌ سیاست‌‌گذاری ائمه جمعه لرستان گفت:مراکز دینی، مصلی‌ها و مساجد استان نیازمند توجه ویژه است، زیبنده استان ولایتمداری همچون لرستان نیست که در زمینه مراکز دینی مشکلات بسیار داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۵۸۲۳۲
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، اصغر دانشی، امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان که با محوریت چهلمین سال برپایی نماز جمعه برگزار شد، اظهار کرد: تعداد ۹ مصلی در سطح استان در حال ساخت است.

وی با ذکر این مطلب که هر هفته ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر در نماز جمعه‌‌های لرستان شرکت می کنند، ادامه داد: برخی مناطق مانند درب گنبد و فیروزآباد نیز خواهان برپایی نماز جمعه هستند.

دانشی با اشاره به این‌که ۵۵ درصد از شرکت‌کنندگان در نماز جمعه‌های لرستان جوان هستند، بیان کرد: نماز جمعه در ۱۸ نقطه لرستان برپا می‌شود و انتظار ما حضور فعال استاندار و مسئولان در نماز جمعه است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ائمه جمعه نسبت به مسئولان حمایت از اقدامات مشروع و نقد منصفانه بوده و انتقاد ائمه جمعه خیرخواهانه اگاهانه است، بیان کرد: از شورای شهر و شهرداری انتظار می‌شود که بیش‌از این‌ها با ستاد اقامه نماز جمعه همکاری داشته باشند.

رئیس شورای‌ سیاست‌ گذاری ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه مشاور روحانیت استانداری لرستان ضعیف است، ادامه داد: ائمه جمعه باید با استاندار لرستان ارتباط داشته باشند.

وی با ذکر این مطلب که مراکز دینی نیازمند توجه هستند، تصریح کرد: هدف نماز جمعه تقویت هدایت‌گری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات