خبرهای داغ:
سردار رسول سنایی‌راد:

جمهوری اسلامی پشت دروازه های قدس ایستاده است

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت : جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا کنون پشت دروازه های قدس ایستاده است وتا حصول نتیجه و آزادی قدس، از پای نخواهد نشست .
کد خبر: ۹۱۵۸۲۴۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار رسول سنایی‌راد روز گذشته در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که در محل تالار بعثت شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم مرقوم کردند، سندی راه‌گشا برای پیشرفت ایران اسلامی و مقدمه‌ای برای رسیدن به تمدن اسلامی است.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب بیان کننده رشد، پیشرفت، آبادانی و اقتدار در 40 سال اول و همچنین امید به کمال در 40 سالگی دوم است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم تصویر درست و واقعی از پیشرفت نظام را توصیف کرده است، گفت: دشمنان انقلاب همواره به‌ دنبال منفی‌بافی و تصویرسازی غلط از جمهوری اسلامی هستند، با مطالعه و تفسیر درست و همچنین تبیین گام اول در جامعه، باید در این جنگ رسانه‌ای آن‌ها را شکست دهیم.

سردار سنایی‌راد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در موضوع تمدن‌سازی، خاطرنشان کرد: ایجاد دولت اسلامی بعد از انقلاب و نظام اسلامی، جزو مراحل تمدن‌سازی است و باید به نیروهای جوان و مومن انقلابی میدان بدهیم تا آنان این مرحله را محقق کنند.

وی در ادامه این نشست به قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی و عامل بازدارندگی آن در امنیت ملی اشاره کرد و گفت: توان و قدرت ایران برگرفته از انقلاب و روحیه انقلابی است و همین عامل سبب شده تا آمریکا در مقابل ایران مجبور به صف‌آرایی شود و البته باید گفت که آمریکا توان مقابله با ایران را ندارد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا افزود: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون پشت دروازه‌های قدس ایستاده‌ است و تا حصول نتیجه و آزادی قدس ازپا نخواهد نشست.

ارسال نظرات