یک پژوهشگر برتر بسیجی گفت: : تقویت کیفی و کمی و استفاده از همه ظرفیت ها برای تقویت اردوهای بصیرتی راهیان نور باید مورد توجه باشد.
کد خبر: ۹۱۵۸۲۶۵
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

2339621_165.jpg (593×351)

میثم امیدی بسیجی نخبه استان مرکزی و پژوهشگر برتر فرهنگی در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور شمالغرب گفت: اردوهای راهیان نور با هدف انتقال مفاهیم ارزشی چون ایثار و شهادت هرساله برگزار و به اهیمت آن افزوده می شود و امروز برگزاری این اردوها برای نسل جدید یک ضرورت مهم است که باید به آن توجه شود.

این پژوهشگر برتر بسیجی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها بر ادامه و تقویت راهیان نور در کشور تأکید کرده اند افزود: حضرت آقا دفاع مقدس را گنجی گرانبها می دانند و چندین بار حضور ایشان در راهیان نور نشان از اهمیت این موضوع دارد و باید این اردوها را برای بهره برداری از الگوی عملیاتی دفاع مقدس تقویت کنیم.

امیدی دفاع مقدس را یکی از قله های رفیع انقلاب اسلامی دانست و گفت: رزمندگان دفاع مقدس با الگوی عاشورای حسینی ادامه دهندگان راه و اندیشه حسینی بودند و امروز ریشه توانمندی ها و رسیدن به عزت و اقتدار روز افزون ملت ایران برگرفته از راه امام حسین(ع) و نهضت عاشورا است.

این بسیجی نخبه استان مرکزی با تأکید بر اینکه امروز باید بیش از گذشته به اردوهای راهیان نور توجه شود تصریح کرد: تقویت کیفی و کمی و استفاده از همه ظرفیت ها برای تقویت اردوهای بصیرتی راهیان نور باید مورد توجه باشد.

امیدی در پایان خاطر نشان کرد: راهیان نور دستاوردهای ارزشمندی دارد که می توان تقویت باورهای دینی، اعتقادی و انقلابی در زائران را نام برد و می توانیم با این اهداف ضرورت به کارگیری نظریه مقاومت فعال در نسل جوان را تبیین کنیم.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات