برگزاری نشست تخصصی سیاسی نیروهای مسلح استان تهران در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)

نشست تخصصی سیاسی نیروهای مسلح استان تهران در محل ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۸۲۷۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰

به گزارش سپاه تهران  خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)؛ رضوانی مسئول برگزاری این نشست گفت: هر ساله در پایان هر فصل نشست تخصصی سیاسی نیروهای مسلح در راستای بالا بردن توان فکری و اندیشه ای و قدرت تحلیل در موضوعات سیاسی کارکنان نیروهای مسلح برگزار می شود که امسال هم این نشست به میزبانی معاونت سیاسی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد.

رضوانی افزود: درگام دوم انقلاب نیروهای مسلح نسبت به گذشته باید درآمادگی بالاتری قرار بگیرند چرا که حوزه تهدیدات دشمن به سمت فکر و اندیشه حرکت می کند و داشتن نگاه دقیق و انقلابی ملزم به داشتن بصیرت لازم و شناخت دقیق از وضعیت داخل و خارج از کشور است و نیروهای مسلح کشور همچون اقشار مختلف مردم باید در حوزه بینش سیاسی و اندیشه ای در بالاترین سطح قرار بگیرند.

وی اظهار داشت: همین امر موجب موفقیت سربازان انقلاب در داخل و خارج از کشور شده است و رمز این موفقیت و تفاوت با نیروهای نظامی سایر کشورها، مردمی و مکتبی بودن نیروهای مسلح کشور است. امسال معاونت سیاسی سپاه استان برنامه های متعددی برای هماهنگی و هم افزایی نیروهای مسلح دارد و نشست اخیر که با حضور یکی ازکارشناسان منطقه ای و فرماندهان و مسئولان رده های مختلف نیروهای مسلح برگزار شد.

 

 

ارسال نظرات