خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سپاه اسکو در نشست بصیرت دینی و انقلابی کارکنان سپاه اسکو گفت: اسلام تنها راه روشن و حقی است که انسان معاصر برای اینکه به سعادت برسد باید این راه را بپیماید و قرآن کریم تنها نسخه شفا بخش و نجات دهنده بشریت است.
کد خبر: ۹۱۵۸۲۸۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مرتضی جباری پور با اشاره به عظمت قرآن و جایگاه آن در هدایت جوامع بشری گفت: قرآن کریم بزرگترین معجزه نبی مکرم اسلام است که تا قیامت همچون چراغی روشن راهنمای انسانهای حق طلب می باشد و هر جامعه ای که قرآن را سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهد نجات خواهد یافت.

وی با اشاره به وجوه اعجاز قرآن افزود: به طور کلی قرآن کریم دارای اعجاز ظاهری و باطنی است که از همان ابتدای نزول، این کتاب آسمانی دست به تحدی زده، به این معنا که برای اثبات اعجاز خود تمامی انس وجن را به مبارزه طلبیده و فرموده که اگر می توانید مثل این کتاب آسمانی را بیاورید و کسی نتوانسته حتی سوره ای از سورههای قرآن را ارائه دهد.

جباری پور ادامه داد: قرآن علاوه بر اعجاز ظاهری که به زیباترین شکل ممکن نازل شده است دارای اعجاز باطنی نیز می باشد که عبارت است از معارف بلندی که اگر علاوه بر قرائت قرآن، به این معانی و معارف نیز توجه شود و در مرحله بعد به آنها عمل شود قطعا هم سعادت دنیوی وهم سعادت وکمال اخروی را در پی خواهد داشت.

ارسال نظرات