خبرهای داغ:
سرگرد علیرضا ایمانی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شوش اظهار داشت: تنش در تنگه ی هرمز، نفتکش انگلیسی ،چراغ سبز عربستان به آمریکا برای استفاده نظامی از خاک این کشور ، سناریویی است که براساس جنگ نفتکش ها در سال ۱۳۶۶ با تغییراتی طراحی و تنظیم شده است ، در این بازی جدید یک بازیگر دیگر هم به روی صحنه آمده است.
کد خبر: ۹۱۵۸۳۰۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷

وی افرود: درماه های پایانی جنگ تحمیلی ،عراق بمنظور جلوگیری از صادرات نفت به کشتی های تجاری و غیر نظامی ایران حمله کرد و آمریکا هم به قصد ضربه زدن وارد کشورهای عرب حوزه ی خلیج فارس برای منزوی کردن ایران به لحاظ اقتصادی و سیاسی ایران در این زمینه ،از هیچ اقدامی کوتاهی نکردند.

 

فرمانده سپاه شوش تاکید کرد؛ با توجه به ماجراهای پیش آمده در روزهای اخیرو ناامنیهایی که غرب خلیج فارس بوجود آورده به ویژه نقض مقررارت از سوی نفتکش انگلیسی که توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توقیف شد، این پیام را القا می کند انگلیس نیز برای سهم خواهی و امتیازگرفتن بیشتر از ایران در مساله برجام چهره ی نهان خود را آشکار کرده است.

 

سرگرد ایمانی گفت: مساله دیگر، فشار حداکثری اقتصادی، سیاسی است که آمریکا و همپیمانانش بصورت جدی آن را در این پروژه دنبال می کنند.

 

فرمانده سپاه شوش خطاب به آمریکا و متحدانش این نکته را یادآورشد؛ جمهوری اسلامی ایران اگر بخواهد از ابزارهایش استفاده کند به راحتی می تواند تنگه ی هرمز را مسدود یا ناامن کند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرماندهی ، فرمانده کل قوا آمادگی پاسخ دادن به هرگونه نقض حریم دریایی ، هوایی و زمینی ایران اسلامی را دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها